ffs Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har en Linksys WRT54G, jeg skal sette på en ekstern antenne på denne! Men da trenger jeg en overgang, siden kabelen fra antenna er mindre i diameter enn hva pluggen i linksysen er. Jeg trenger da en plugg/overgang som har stor diameter, den må være hun!, mens andre enden må ha mindre diameter og være han! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Borgy246 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Har en Linksys WRT54G, jeg skal sette på en ekstern antenne på denne! Men da trenger jeg en overgang, siden kabelen fra antenna er mindre i diameter enn hva pluggen i linksysen er. Jeg trenger da en plugg/overgang som har stor diameter, den må være hun!, mens andre enden må ha mindre diameter og være han! Noen som kan hjelpe? 6855185[/snapback] Elfa.se, sikkert rp-sma til N-plugg eller motsatt Endret 13. september 2006 av Borgy246 Lenke til kommentar
ffs Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Den store er HUN-TNC, hvis det nå kan kalles det og den lille enden må være HAN-RP-SMA. Hadde vært greit med konkret link og evt bildet.. takker Endret 13. september 2006 av ffs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå