Newt32 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Så mannen er ikke gal eller en idiot - han har fått nok og er forbanna! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Haha, herlig fyr. Er vel noe som har byggd seg opp inni hodet hans Bra han får det ut :!: Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Mye tettskaller her inne Mannen hadde åpenbart fått nok etter å ha holdt seg i skinnet mens han tydeligvis har blitt provosert gang etter gang. Og i motsetning til alle de veltalende marinesoldatene her inne, så er det ikke alle som helt vet hva de skal si og gjøre når de får et raserianfall og de atpåtil blir snakket nedlatende til samtidig. Så mannen er ikke gal eller en idiot - han har fått nok og er forbanna! 6866633[/snapback] Mange bedrevitere her inne og Er pussig hvordan alle skal dra alt i alle retninger her inne.. Kan du fortelle meg hvor i filmen de sa noe nedlatende til han? Kjenner sånn halveis han som ble stoppa. Karen sto og blenda de med maglight i veien så stoppa de, også begynte han og kjefte.. Men du hører seriøst ikke at han er gal? "Dere kjører som ræukjøringar" "Jeg har mer enn bredbånd, og for faen! bare kjør til helvette!" "Bare vent for faen, jeg skal ha mer enn kanoner! Det skal jeg love deg!" "Se å fåræ til hælvette, så skal du faen få en kanon i ræva!" Vet ikke hvordan det er med deg, men samma hvor sur jeg er så hadde jeg aldri sagt det til en tilfeldig person jeg ikke kjente og som ikke hadde gjort meg noe. Mannen er ikke riktig for fem flate øre, har stoppa mange folk der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Men duden hadde jo gjort han noe? Hadde kjørt forbi huset i 100 i 60 sona.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Du er jo ikke helt habil i denne saken, med tanke på at det er kompisen din som ble stoppet. Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Men duden hadde jo gjort han noe? Hadde kjørt forbi huset i 100 i 60 sona.. 6869677[/snapback] Niks, Det hadde han iallefall ikke gjort! De lå i ca 70kmt. Karen på filmen bare sa det som et eksempel.. fredrikb: dette er ikke no rettsak vel? jeg sier det akkurat sånn som jeg har fått vite det. Er forresten kompis av en kamerat.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 føler med fyren og tror han er 100% sann til vanlig, men på denne filmen kan det virke som han har fått en eller 2 for mye, for det er en del slurving ute og går. heller Litt beruset en gal satser jeg på... Lenke til kommentar
Knast Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Gi mannen en fotoboks, det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå