Fredrik Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Haha.. for en film..veit han der må være gal, men alikevell så blir jeg Provosert av sånne jeg.. for en taper taper! han tror han eier veien.. Hadde han stoppa meg( har ikke lappen enda da:P) så hadde det smelt! Kødden har selv valgt å bo der 6858822[/snapback] Så tøff du er. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Var han egentlig så gal? Skjønner det godt hvis det er så ille som han skal ha det til. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er det så gale som han sier at folk kjører i 100 i 60 sonen, så forstår jeg karen. Det er IKKE tøft å kjøre som en gris. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Haha.. for en film..veit han der må være gal, men alikevell så blir jeg Provosert av sånne jeg.. for en taper taper! han tror han eier veien.. Hadde han stoppa meg( har ikke lappen enda da:P) så hadde det smelt! Kødden har selv valgt å bo der 6858822[/snapback] tosk.... Skjønner at fyren blir sinna jeg, men må si han dro den litt langt , flira litt, det skal jeg inrømme Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Haha.. for en film..veit han der må være gal, men alikevell så blir jeg Provosert av sånne jeg.. for en taper taper! han tror han eier veien.. Hadde han stoppa meg( har ikke lappen enda da:P) så hadde det smelt! Kødden har selv valgt å bo der 6858822[/snapback] Tror nok heller at de som kjører for fort tror at de eier veien! Personlig så tror jeg at du hadde feiget ut hvis han hadde stoppet deg, det hadde neppe smelt som du så fint kalte det, men nok om den saken fra min side. Videoen var så som så, hadde et lite smil i munnviken, men var ikke stort bedre enn det i mine ører. Edit: Du har jo ikke lov til og øvelseskjøre engang :!: Endret 14. september 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er det rånerpakket han klager på så gi mannen en kanon! Da kunne jeg ikke vært mer enig, selvom det tydeligvis har "blitt litt mye" for denne karen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Er det rånerpakket han klager på så gi mannen en kanon! Da kunne jeg ikke vært mer enig, selvom det tydeligvis har "blitt litt mye" for denne karen. 6860085[/snapback] Hva skal ha med en kanon når han har mye mer enn en kanon, og dette kan han love ? Også har han bredbånd.. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hm, latterlig. Veldig irriterende fyr, men ellers, så fårstår jeg han. Hørte bare noe om 1926 og en kanon så gidda jeg ikke høre mer. Speeding i 30/60 soner er ukult. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Haha.. for en film..veit han der må være gal, men alikevell så blir jeg Provosert av sånne jeg.. for en taper taper! han tror han eier veien.. Hadde han stoppa meg( har ikke lappen enda da:P) så hadde det smelt! Kødden har selv valgt å bo der 6858822[/snapback] signert selveste mr.nauz, født 1 Mars 1991. Øvelseskjøring om ca et halvt år, og trafikalt grunnkurs før det.. på det grunnkurset håper jeg du får lærere som tør å si blod. 100 i 60-sone er mer enn nok for å miste lappen. kjør på en unge i 100 i 60-sona og du har ikke råd til å brødfå deg selv så mye mer. om du fortsatt ville være i live da.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Haha.. for en film..veit han der må være gal, men alikevell så blir jeg Provosert av sånne jeg.. for en taper taper! han tror han eier veien.. Hadde han stoppa meg( har ikke lappen enda da:P) så hadde det smelt! Kødden har selv valgt å bo der 6858822[/snapback] signert selveste mr.nauz, født 1 Mars 1991. Øvelseskjøring om ca et halvt år, og trafikalt grunnkurs før det.. på det grunnkurset håper jeg du får lærere som tør å si blod. 100 i 60-sone er mer enn nok for å miste lappen. kjør på en unge i 100 i 60-sona og du har ikke råd til å brødfå deg selv så mye mer. om du fortsatt ville være i live da.. 6861694[/snapback] Jeg syns ikke fartsgrensen er nok til å si hvordan forholdene er der. Er en tunnel her i nærheten som har 60 sone, jeg ser ikke noe problem med å kjøre fort der når det er 2km rett frem og tunnelen er tom, f.eks. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hvis en ikke får nattesøvnen kan det rakne for mange som ikke har trening i det. (kremt dere nerder) Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jøss, Skal si ting blir spredt fort på nett Er rett før ormåsen det huset er, og folk kjører fort der Lenke til kommentar
SCV Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Haha.. for en film..veit han der må være gal, men alikevell så blir jeg Provosert av sånne jeg.. for en taper taper! han tror han eier veien.. Hadde han stoppa meg( har ikke lappen enda da:P) så hadde det smelt! Kødden har selv valgt å bo der 6858822[/snapback] haha, hærlig innlegg fra en som er født i 91 liten harding du forstår jeg. Folk burde iallefall prøve og følge ca fartsgrensene i tettbygde områder MVH 86 modell Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Tror han karn ikke er helt frisk jeg. En normal (kan man kalle det normal?) person ville ikke reagert så sterkt og begynt og preike om en kanon. At han kan freake totalt ut pga. at folk kjører forbi huset hans som ett svin, det forstår jeg. Han er for usakelig og sier for mye rart til at jeg tror han er helt frisk. Det er hva jeg tror da. Syntes desverre ikke underholdningsverdien var så veldig høy. Endret 14. september 2006 av Ejrik Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hva skal han med kanonen? Skyte de som kjører så fort i "rævva"? Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hadde jeg vært han som ble stoppet så skulle han fått smaket kanonhånda Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hva han skal med kanonen? *Mimre til året i grønt* Og hva skal vi gjøre med kanonene våre Hva skal vi gjøre med dem, hva skal vi gjøre med dem Jo dem skal vi skyte, jo dem skal vi skyte Jo dem skal vi skyte små fuglene med Og hva skal vi gjøre med små fuglene da Hva skal vi gjøre med dem, hva skal vi gjøre med dem Jo dem skal vi lage, jo dem skal vi lage Jo dem skal vi lage små putene med Og hva skal vi gjøre med små putene da Hva skal vi gjøre med dem, hva skal vi gjøre med dem Jo dem skal vi legge, jo dem skal vi legge Jo dem skal vi legge små pikene på Og hva skal vi gjøre med små pikene da Hva skal vi gjøre med dem, hva skal vi gjøre med dem Jo dem skal vi lage, jo dem skal vi lage Jo dem skal vi lage små guttene med Og hva skal vi gjøre med små guttene da Hva skal vi gjøre med dem, hva skal vi gjøre med dem Jo dem skal vi lære, jo dem skal vi lære Jo dem skal vi lære OG SKYTE MED KANON! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tror det er noen som har glemt å ta medesinene sine. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hadde jeg vært han som ble stoppet så skulle han fått smaket kanonhånda 6866300[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Mye tettskaller her inne Mannen hadde åpenbart fått nok etter å ha holdt seg i skinnet mens han tydeligvis har blitt provosert gang etter gang. Og i motsetning til alle de veltalende marinesoldatene her inne, så er det ikke alle som helt vet hva de skal si og gjøre når de får et raserianfall og de atpåtil blir snakket nedlatende til samtidig. Så mannen er ikke gal eller en idiot - han har fått nok og er forbanna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå