Gå til innhold

Gal mann klager over trafikken utafor der han bor

kverna

Anbefalte innlegg

Haha.. for en film..

veit han der må være gal, men alikevell så blir jeg Provosert av sånne jeg..  :yucky: for en taper taper! han  tror han eier veien.. Hadde han stoppa meg( har ikke lappen enda da:P) så hadde det smelt!

Kødden har selv valgt å bo der :hrm:

6858822[/snapback]

Så tøff du er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha.. for en film..

veit han der må være gal, men alikevell så blir jeg Provosert av sånne jeg..  :yucky: for en taper taper! han  tror han eier veien.. Hadde han stoppa meg( har ikke lappen enda da:P) så hadde det smelt!

6858822[/snapback]

tosk....

Skjønner at fyren blir sinna jeg, men må si han dro den litt langt :wee:, flira litt, det skal jeg inrømme

Lenke til kommentar
Haha.. for en film..

6858822[/snapback]

Tror nok heller at de som kjører for fort tror at de eier veien! Personlig så tror jeg at du hadde feiget ut hvis han hadde stoppet deg, det hadde neppe smelt som du så fint kalte det, men nok om den saken fra min side.

Videoen var så som så, hadde et lite smil i munnviken, men var ikke stort bedre enn det i mine ører.

Edit: Du har jo ikke lov til og øvelseskjøre engang :!:

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Er det rånerpakket han klager på så gi mannen en kanon! Da kunne jeg ikke vært mer enig, selvom det tydeligvis har "blitt litt mye" for denne karen.

6860085[/snapback]

Hva skal ha med en kanon når han har mye mer enn en kanon, og dette kan han love ?

Også har han bredbånd.. :tease:

Lenke til kommentar
Haha.. for en film..

6858822[/snapback]

signert selveste mr.nauz, født 1 Mars 1991.

Øvelseskjøring om ca et halvt år, og trafikalt grunnkurs før det.. på det grunnkurset håper jeg du får lærere som tør å si blod. 100 i 60-sone er mer enn nok for å miste lappen. kjør på en unge i 100 i 60-sona og du har ikke råd til å brødfå deg selv så mye mer. om du fortsatt ville være i live da..

Lenke til kommentar
Haha.. for en film..

6858822[/snapback]

signert selveste mr.nauz, født 1 Mars 1991.

Øvelseskjøring om ca et halvt år, og trafikalt grunnkurs før det.. på det grunnkurset håper jeg du får lærere som tør å si blod. 100 i 60-sone er mer enn nok for å miste lappen. kjør på en unge i 100 i 60-sona og du har ikke råd til å brødfå deg selv så mye mer. om du fortsatt ville være i live da..

6861694[/snapback]

Jeg syns ikke fartsgrensen er nok til å si hvordan forholdene er der. Er en tunnel her i nærheten som har 60 sone, jeg ser ikke noe problem med å kjøre fort der når det er 2km rett frem og tunnelen er tom, f.eks.

Lenke til kommentar
Haha.. for en film..

6858822[/snapback]

haha, hærlig innlegg fra en som er født i 91 :thumbup: liten harding du forstår jeg.

Folk burde iallefall prøve og følge ca fartsgrensene i tettbygde områder

MVH 86 modell :w00t:

Lenke til kommentar

Tror han karn ikke er helt frisk jeg. En normal (kan man kalle det normal?) person ville ikke reagert så sterkt og begynt og preike om en kanon. At han kan freake totalt ut pga. at folk kjører forbi huset hans som ett svin, det forstår jeg. Han er for usakelig og sier for mye rart til at jeg tror han er helt frisk. Det er hva jeg tror da. Syntes desverre ikke underholdningsverdien var så veldig høy.

Endret av Ejrik
Lenke til kommentar

Hva han skal med kanonen? *Mimre til året i grønt*

Og hva skal vi gjøre med kanonene våre

Hva skal vi gjøre med dem, hva skal vi gjøre med dem

Jo dem skal vi skyte, jo dem skal vi skyte

Jo dem skal vi skyte små fuglene med

Og hva skal vi gjøre med små fuglene da

Jo dem skal vi lage, jo dem skal vi lage

Jo dem skal vi lage små putene med

Og hva skal vi gjøre med små putene da

Jo dem skal vi legge, jo dem skal vi legge

Jo dem skal vi legge små pikene på

Og hva skal vi gjøre med små pikene da

Jo dem skal vi lage, jo dem skal vi lage

Jo dem skal vi lage små guttene med

Og hva skal vi gjøre med små guttene da

Jo dem skal vi lære, jo dem skal vi lære

Jo dem skal vi lære OG SKYTE MED KANON!

Lenke til kommentar

Mye tettskaller her inne :)

Mannen hadde åpenbart fått nok etter å ha holdt seg i skinnet mens han tydeligvis har blitt provosert gang etter gang. Og i motsetning til alle de veltalende marinesoldatene her inne, så er det ikke alle som helt vet hva de skal si og gjøre når de får et raserianfall og de atpåtil blir snakket nedlatende til samtidig.

Så mannen er ikke gal eller en idiot - han har fått nok og er forbanna!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...