Gå til innhold

Gal mann klager over trafikken utafor der han bor

kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahahahah! Sprø kar som overreagerer...en smule. Kan godt hende det er folk som kjører der...men han legger seg  sikkertklokka 6, og da skal han ha det stille :tease:

6857069[/snapback]

Han klager på at det er 60-sone og at de kjører igjennom der i 100. Hvis jeg hørte riktig, så er han redd for barna sine.

Lenke til kommentar
Ahahahah! Sprø kar som overreagerer...en smule. Kan godt hende det er folk som kjører der...men han legger seg  sikkertklokka 6, og da skal han ha det stille :tease:

6857069[/snapback]

Han klager på at det er 60-sone og at de kjører igjennom der i 100. Hvis jeg hørte riktig, så er han redd for barna sine.

6857565[/snapback]

Siden 1926? Da er han iallfall 80 år...

Lenke til kommentar

6857069[/snapback]

6857565[/snapback]

Siden 1926? Da er han iallfall 80 år...

6858044[/snapback]

Nei er nok familien som har bodd der siden seksåtjuke, nittenseksåtjue :tease:

Lenke til kommentar

Haha.. for en film..

veit han der må være gal, men alikevell så blir jeg Provosert av sånne jeg.. :yucky: for en taper taper! han tror han eier veien.. Hadde han stoppa meg( har ikke lappen enda da:P) så hadde det smelt!

Kødden har selv valgt å bo der :hrm:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Haha.. for en film..

veit han der må være gal, men alikevell så blir jeg Provosert av sånne jeg..  :yucky: for en taper taper! han  tror han eier veien.. Hadde han stoppa meg( har ikke lappen enda da:P) så hadde det smelt!

Kødden har selv valgt å bo der :hrm:

6858822[/snapback]

Er ikke han som gjør noe ulovlig. Om folk raser forbi der i langt over hastigheten og setter folk og fe i fare håper jeg han skyter de med kanonen sin.

Lenke til kommentar

Joda, er sant det.. er ikke han som gjør noe feil..bare ble litt provosert med en gang :ermm:

Men en annen ting som er noe av det samme er at det av og til er noen(det samme paret) som skriver i Avisens(ring inn) at de klager på trafikken ved siden av huset. at det er så mye trafikk.. De må da for f regne med at det er en del trafikk på hovedveien, som bla går inn til oslo.. Og de som velger å bo rett utti veien.. Men nok ot :whistle:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...