TCi Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Og da var prisen og release date i Australia offentliggjort! http://www.nintendo.com.au/ 400 AUD (rett under 2000 kroner), 7 desember Edit: Australia får samme bundle som USA (en kontroller, Wii Sports) 6867766[/snapback] OK, da regner jeg med at Europa får rundt den samme datoen. Australia har ofte fått sene lanseringer. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 13:36.51 - "Please switch off all electronic devices." "No." hahahaha Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 er det eurogamer linken dere ser på?...den har daua helt hos meg. vil ikke oppdatere Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Eurogamer linken funker, men ser ut som de har gått for en fancy AJAX-løsning for oppdateringene som later til å kjøre serveren ganske hardt. Edit: Ser ut som to britiske tennisstjerner har blitt observert på åstedet tidligere, Wii Tennis anyone? :!: Endret 15. september 2006 av Cryovat Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 er det eurogamer linken dere ser på?...den har daua helt hos meg. vil ikke oppdatere 6867876[/snapback] Hadde problemer med den i Opera. Måtte gå over til... grøss... IE. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Oppdateringene renner sakte inn. De tre siste oppdateringene nå har vært "Aaaaaaany minute now" Edit: Og da er vi i gang Endret 15. september 2006 av Cryovat Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Lysene slukkes i salen. På tide å følge med... :-) Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 er det eurogamer linken dere ser på?...den har daua helt hos meg. vil ikke oppdatere 6867876[/snapback] Hadde problemer med den i Opera. Måtte gå over til... grøss... IE. 6867887[/snapback] muhhahaa takker. dårlig side som ikke funker med opera Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 http://uk.wii.ign.com/articles/732/732732p1.html for de som vil klikke f5 et par ganger Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Man bør for all del ikke oppdatere : http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67637 Site unavailable temporarily. Check back soon. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 http://uk.wii.ign.com/articles/732/732732p1.html skjer masse der....updater hele tiden... Eurogamer krasja vel... Forøvrig... Dropp ps3snakket i denne topicen da... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ok, IGN har mer nyheter, men fyren skriver veldig irriterende, han har jo redaksjonelle kommentarer i hver setning! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Eurogamer funker da ypperlig her den. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Må jeg kalle en mod for å få vekk tullpratet? Lenke til kommentar
john_mcclane Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Wii infoen kom nokså kjappt på de 2 andre konferansene gjorde det ikke det? Eller tok det tid da også, med mye DS prat osv? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Gikk litt tilbake i gamle poster og da fant jeg denne: http://www.spillarkivet.no/forum/viewtopic.php?t=166 Merk at den er skrevet i mai 2005, og datoene jeg skriver der stemmer ganske bra med hva Nintendo nå offisielt har bekreftet. Hvis disse gamle ryktene faktisk stemte, og ikke bare var spekulasjoner, så tyder det på at Nintendo har hatt denne lanseringsplanen klar i ganske lang tid. Nintendo er jo uansett en mester i å "holde tett" om ting de holder på med. Håper bare de tar feil angående at Europa-lanseringen befinner seg i mars 07... Jeg vil ha Wii til jul Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Så langt er det altfor mye snakk om suksessen til DS, Braintraining, Nintendogs, etc. Vil ha release date! Kom igjen! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hva er galt med at vi chatter i tråden? Ikke alle som sitter 24/7 på IRC, vet du Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hva er galt med at vi chatter i tråden? Ikke alle som sitter 24/7 på IRC, vet du 6868053[/snapback] Fordi dette er et diskusjonforum, og det blir raskt svært rotete og uoversiktelig om man skal ha 3-4 sider i en tråd med bittesmå meldinger til hverandre om fullstendig uinteressante ting. Unødvendig småprat kan man ta på MSN, IRC eller andre passende kanaler for slikt. Har man ikke noe vettugt å komme med så er det like greit å la vær å skrive noe. Dette er eksempler på ting det ikke er så interessant å lese om i denne tråden: - 10 personer som klager på at Eurogamer er nede. - Paranoide mennesker som skriker når det har gått mer enn 4 minutter siden forrige oppdatering. - Debatter med kranglefanter som lurer på hvor Wii-konferansen er interessant. - Hva slags mat gamere bør spise, eller spiser. - En ny post for hver bidige ting som oppdateres på Eurogamer, IGN eller andre spillsider som dekker konferanser, uten noe mer enn sitatet i seg selv. - Folk som lyver om hva som blir sagt. Denne tråden blir stengt hvis småpraten fortsetter. Jeg vil nå forta en kraftig oppryddning, og advarsler vil bli delt ut hvis noen trosser vår policy fremover. Det er naturligvis helt greit å diskutere informasjonen som kommer frem på konferansen. Det skulle da bare mangle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå