Gå til innhold

Wii - Pris og dato klar (Japan/USA/Europa)


TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk litt tilbake i gamle poster og da fant jeg denne:

http://www.spillarkivet.no/forum/viewtopic.php?t=166

 

Merk at den er skrevet i mai 2005, og datoene jeg skriver der stemmer ganske bra med hva Nintendo nå offisielt har bekreftet. Hvis disse gamle ryktene faktisk stemte, og ikke bare var spekulasjoner, så tyder det på at Nintendo har hatt denne lanseringsplanen klar i ganske lang tid. Nintendo er jo uansett en mester i å "holde tett" om ting de holder på med.

 

Håper bare de tar feil angående at Europa-lanseringen befinner seg i mars 07...

 

Jeg vil ha Wii til jul :D

Lenke til kommentar
Hva er galt med at vi chatter i tråden? Ikke alle som sitter 24/7 på IRC, vet du :)

6868053[/snapback]

Fordi dette er et diskusjonforum, og det blir raskt svært rotete og uoversiktelig om man skal ha 3-4 sider i en tråd med bittesmå meldinger til hverandre om fullstendig uinteressante ting. Unødvendig småprat kan man ta på MSN, IRC eller andre passende kanaler for slikt.

 

Har man ikke noe vettugt å komme med så er det like greit å la vær å skrive noe. Dette er eksempler på ting det ikke er så interessant å lese om i denne tråden:

 

- 10 personer som klager på at Eurogamer er nede.

- Paranoide mennesker som skriker når det har gått mer enn 4 minutter siden forrige oppdatering.

- Debatter med kranglefanter som lurer på hvor Wii-konferansen er interessant.

- Hva slags mat gamere bør spise, eller spiser.

- En ny post for hver bidige ting som oppdateres på Eurogamer, IGN eller andre spillsider som dekker konferanser, uten noe mer enn sitatet i seg selv.

- Folk som lyver om hva som blir sagt.

 

Denne tråden blir stengt hvis småpraten fortsetter. Jeg vil nå forta en kraftig oppryddning, og advarsler vil bli delt ut hvis noen trosser vår policy fremover.

 

Det er naturligvis helt greit å diskutere informasjonen som kommer frem på konferansen. Det skulle da bare mangle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...