kilik Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Forhåndsbestill til 1990,- og få med gratis t-skjorte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Noen som har erfaring med noen av de nettsidene? Jeg må ha Wii på dagen, ikke en eneste dag senere! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 US Details Wii US Launch Details: Price - US$249.99 Launch - November 19th Only available in White Wii Sports packed in! - inlcuding Tennis, Golf, Baseball and Bowling All the cables and sensor bar are included, only one controller plus attachment Wii channels - Photo, News and Weather Virtual console games to cost US$5-10 - 30 Virtual Console titles available at launch 30 games in the 'launch window', half available for launch including (Zelda and Excite Truck) each costing US$49.99 Super Mario Galaxy set for release in 2007 Wii can play your own movie files you store on SD cards. Opera browser will need to be bought from the Virtual Console Extra Wiimote US$39.99, nunchuck US$19.99 Zelda Gamecube version launces on December 11th CA$24 is 2,000 Virtual Console points Japanese Details Iwata reveals Virtual Console Prices, (converted from Yen) NES - US$4.25, SNES - US$6.80, N64 - US$8.50 You can pay for VC games with either credit card or Wii points cards 30 Nintendo and 30 Megadrive/Turbo-Grafx Virtual Console games before the end of the year 10 more VC games every month after launch December 2nd launch in Japan for 25,000 yen - US$215.50 Japanese Wii package - Wii Console, Wii Remote (strap included), Nunchuck attachment, Wii AC adaptor, Wii A/V cable, Wii console stand, sensor bar, sensor bar stand and two AA batteries Wii Remote - 3,800 Yen (US$32), Wii Nunchuk - 1,800 Yen (US$15) 16 Wii titles available at launch Wii Sports not packed in, but supposedly Wii Sports features 5 sports games Opera browser channel released by the end of this year. It will be free on a promotional basis only. After June 2007 you will have to purchase it from the Virtual Console. Bare i japen Browseren blir gratis da tro Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Noen som har erfaring med noen av de nettsidene?Jeg må ha Wii på dagen, ikke en eneste dag senere! 6862747[/snapback] Sov i telt utenfor lefdal eller elkjip dagen før lansering, så burde sjansene være rimelig store. :!: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Noen som har erfaring med noen av de nettsidene?Jeg må ha Wii på dagen, ikke en eneste dag senere! 6862747[/snapback] Sov i telt utenfor lefdal eller elkjip dagen før lansering, så burde sjansene være rimelig store. :!: 6862842[/snapback] hehe, kanskje det. Eller bare dra veldig tidlig. Elkjøp hvor jeg bor (ligger ved vinterbro) pleier å være veldig dårlig på slike ting i grunn. Har nesten aldri ting til launch. Burde nesten ring og spørre. Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 her er man på 4.plass på forhåndsbestilling på spiderman tr-heim ^^ her var man tidlig ute. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Her er eskene til både maskinen og spillene i USA og Japan. Digger dem alle! http://wii-fan.net/nyheter/slik-ser-wii-eskene-ut.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Blir saklig giret av å lese denne tråden. Skal pokker meg forhøre meg i samtlige sjapper i Stavanger nesten gang eg skal besøke dama Så får vi se om det blir overnatting ein eller anna plass Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Da er faen meg maskinen sonefri også! http://www.gamersmix.no/art/2854 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ding ding ding! Må jo bare se på det som meget positivt Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Helt sonefri behøver den jo ikke bli. Nintendo skal ikke låse spillene sine, men andre utgivere kan gjøre som de vil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Helt sonefri behøver den jo ikke bli. Nintendo skal ikke låse spillene sine, men andre utgivere kan gjøre som de vil. 6864019[/snapback] pff, så negativ du er Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Her er eskene til både maskinen og spillene i USA og Japan. Digger dem alle! http://wii-fan.net/nyheter/slik-ser-wii-eskene-ut.html 6863440[/snapback] Linken til amerikansk eske funker ikke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 http://www.argos.co.uk/static/Browse/catal...ier/8163496.htm Se på høyre side der Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Da blir det import på meg. Kjøpe US konsoll og spille EUR spill. Lurer på om dette vil virke med GC spill(noe som er heller tvilsomt) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 http://www.argos.co.uk/static/Browse/catal...ier/8163496.htm Se på høyre side der 6864193[/snapback] MARS? Dang, takk å pris for sonefrihet da. Får sørge for å få en forhåndsbestilling inn i USA ASAP hvis den datoen blir bekreftet i morgen. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Etter å ha lest litt rundt på forskjellige forumer, så er ikke dette den mest pålitelige kjilden. Men mange(inkludert meg) frykter en gjentakelse av DS lanseringen. Jeg satser på midten av desember. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Wii vil ikke spille dvd filmer lekkert...... September 14, 2006 - Nintendo of America's vice president of marketing and corporate affairs, Perrin Kaplan, confirmed to IGN Wii today that its forthcoming Wii console will not play Hollywood DVD movies. The decision to remove the functionality was made in order to deliver the machine at a cheaper cost and because most people today already own DVD players. Endret 14. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Wii vil ikke spille dvd filmer lekkert...... 6864321[/snapback] Veldig merkelig og skuffende, men når jeg tenker over bryr iallefall ikke jeg meg. Vi har over 4 DVD-spillere på stua allerede. Noen her som kommer til å savne den? (Og ikke begynn med mannen-i-gate-referanser please ) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 jeg kommer nok ikke til og savne den. vi har allerede nok av dvdspillere her i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå