Gå til innhold

Wii - Pris og dato klar (Japan/USA/Europa)


TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del ligg eg i eit dilemma. Om eg skal kjøpe Wii på release, eller om eg skal ta sjansen og ønskje den til jul.

 

Kontrollene var i overkant dyre da. Koster jo nesten en tredjedel av konsollen jo :( Hvordan skal jeg få råd til 4 kontrollere med nunchuck attachemnt?

6869685[/snapback]

Det er jo ein god grunn til at dei er så dyre óg, da. Det er mye forskjelleg avansert teknologi i den. I og med at dette var det største med Wii er det jo ikkje så rart at den koster en tredjedel av konsollen (som de forresten ikkje gjør: En firedel :tease: )

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Det er jo ein god grunn til at dei er så dyre óg, da. Det er mye forskjelleg avansert teknologi i den. I og med at dette var det største med Wii er det jo ikkje så rart at den koster en tredjedel av konsollen (som de forresten ikkje gjør: En firedel :tease: )

6869824[/snapback]

Et akselerometer er ikke spesielt dyrt, så det er nok ikke pga den "avanserte" hardwaren at de koster så mye (hvis ikke det er noe annet der som jeg ikke vet om?). Er nok som med konkurrentene; pengene skal tjenes inn i tilbehøret, ikke selve konsollen. Ikke at det er noe galt med det, forresten :)

 

Men for en konsoll der mye av moroa ligger i å spille med andre, så synes jeg kanskje de kunne priset kontrollerene litt lavere. Men det kommer vel noen tredjepartsløsninger etterhvert til langt lavere priser.

 

Edit: er det bare meg eller er det sykt mye nynorsk på dette forumet?

Endret av arnegn
Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting..

 

I wii pakken så får du med wii sports, men er dette bare et tilbud for de aller første som kjøper?

 

Eller vil wii sports alltid være med, uansett når på året du kjøper wii?

6870447[/snapback]

 

Tror det betyr at den følger med i den første utsalgspakken uansett. Men det kan jo tenkes at vi senere ser andre pakker som blir lagt ut for salg, med f.eks to kontrollere og annet ekstrautstyr, selv om dette bare blir spekulasjoner. Men synes det er rart hvis vi etterhvert ikke ser alternative grunnpakker, slik mange andre konsoller har fått etter en tid. :)

Lenke til kommentar
Bare det at Nintendo har Twilight Princess som lanserings tittel vil gjøre underverker altså,det der er ein tittel folk har sett fram til lenge. :love:

6870647[/snapback]

 

 

Støtter deg der. Vurderer også å laste ned de gamle retroutgavene av forskjellige zelda-spill, siden det er noen jeg har gått glipp av. Synes i grunnen denne nedlastingsfunksjonen var veldig positiv, finnes noen gamle klassikere av noen spill som det skal bli moro å plukke frem igjen på denne maskinen. Gleder meg bare mer og mer jeg. :cool:

Lenke til kommentar
Et akselerometer er ikke spesielt dyrt, så det er nok ikke pga den "avanserte" hardwaren at de koster så mye (hvis ikke det er noe annet der som jeg ikke vet om?). Er nok som med konkurrentene; pengene skal tjenes inn i tilbehøret, ikke selve konsollen. Ikke at det er noe galt med det, forresten  :)

 

Men for en konsoll der mye av moroa ligger i å spille med andre, så synes jeg kanskje de kunne priset kontrollerene litt lavere. Men det kommer vel noen tredjepartsløsninger etterhvert til langt lavere priser.

 

Edit: er det bare meg eller er det sykt mye nynorsk på dette forumet?

6870085[/snapback]

Det inneholder ikkje bare akselerometer. Også innebygd lydfunksjoner, minnekort, Og nokon fleire ting eg ikkje kommer på.

 

PS: Les signaturen min, så skjønner du. ;)

Lenke til kommentar
Det inneholder ikkje bare akselerometer. Også innebygd lydfunksjoner, minnekort, Og nokon fleire ting eg ikkje kommer på.

 

PS: Les signaturen min, så skjønner du. ;)

6870976[/snapback]

Oh, ja - minnekortet drar nok opp prisen en del. Og ang. signaturen din så var det derfor det slo meg at det var så mange som snakket nynorsk her. Ikke noe galt ved det selvfølgelig, bare en observasjon :)
Lenke til kommentar
Et akselerometer er ikke spesielt dyrt, så det er nok ikke pga den "avanserte" hardwaren at de koster så mye (hvis ikke det er noe annet der som jeg ikke vet om?). Er nok som med konkurrentene; pengene skal tjenes inn i tilbehøret, ikke selve konsollen. Ikke at det er noe galt med det, forresten  :)

 

Men for en konsoll der mye av moroa ligger i å spille med andre, så synes jeg kanskje de kunne priset kontrollerene litt lavere. Men det kommer vel noen tredjepartsløsninger etterhvert til langt lavere priser.

 

Edit: er det bare meg eller er det sykt mye nynorsk på dette forumet?

6870085[/snapback]

Det inneholder ikkje bare akselerometer. Også innebygd lydfunksjoner, minnekort, Og nokon fleire ting eg ikkje kommer på.

 

PS: Les signaturen min, så skjønner du. ;)

6870976[/snapback]

 

Skal ikke forundre meg om norsk læreren din river seg i håret når han retter stilene dine...og siden du vil ha hjelp til retting så...

 

Inneheld, berre, lydfunksjonar, nokre , kjem er de rette ordene på nynorsk.

 

Noen som veit om det blir mulig å bruke hd kabel med wii?

Endret av john_mcclane
Lenke til kommentar
Skal ikke forundre meg om norsk læreren din river seg i håret når han retter stilene dine...og siden du vil ha hjelp til retting så...

 

Inneheld, berre, lydfunksjonar, nokre , kjem er de rette ordene på nynorsk.

 

Noen som veit om det blir mulig å bruke hd kabel med wii?

6872829[/snapback]

Nei, vi har ikkje hatt stilar enda. Vi har nettopp starta med nynorsk. Better safe than sorry, seier da eg.

 

Dessuten er eg ikkje sikker ang. spørsmålet ditt. Tror ikkje dei har uttalt seg så mykje om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...