Tjohei Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Tjohei, mulig det er bare meg som ikke har fulgt med i timen, men har ikke fått med meg Wii Play. Er det et eget spill, eller noe annet?6868485[/snapback] Skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg mener det skal være samme som Hajimete no Wii: Your First Step To Wii, som er en bunke minispill som har blitt vist som tech-demo'er tidligere. Edit: Glemte å si at Wii Play skal bundles med en Wiimote. Så hvis du trenger en ekstra kontroller for å spille enkle spill med ikke-gamere, får du begge i én med dette spillet. Og Super Mario Galaxy? 6868486[/snapback] Utsatt til 2007, sammen med Metroid og Brawl. TCi, ikke så interessert i Rayman, siden du ikke nevnter det som launch title på første side? Endret 15. september 2006 av Tjohei Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Wii Sports kan bli ein sikker vinner på fest utne tvil Men så er det spm. om man skal forhåndsbestille dette eller om man skal stille seg i kø ein eller anna plass da 6868432[/snapback] Forhåndsbestilling er crap.. Get your ass down to the store. Funket på 360 og funker på Wii. El-kjøp kommer helt sikkert med noen tilbud også. 1700 for wii eller noe. De prøver jo selvfølgelig å prakke på deg sånn heftig forsikring og sånn crap, men det driter man i. 6868480[/snapback] Ja eg lurer på om eg ikkje skal stikke bort i Stavanger rundt lanseringsdagene for å stille meg i kø utenfor Elkjøp der Å herre jemini så digg det skal bli! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Har ikke fått den fulle oversikten på lanseringspillene i Europa ennå. Men regner med at det blir stort sett de samme som USA. Skal oppdatere i kveld en gang. Har ikke tid nå. Må stikkel. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg har forhåndsbestilt maskina på EBGames. Prisen der er enda uklar, men vil tippe 2500kr. Er villig til å betale det på launch enn å kanskje spare 500kr og ikke få den, men må kjøpe den litt senere. Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nettopp bestilt Wii på MPX, håper det var tidsnok til å få den... Har også bestilt PS3 fra MPX i mai så der er jeg sikret å få en maskin tror jeg Så får vi se da Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nettopp bestilt Wii på MPX, håper det var tidsnok til å få den... Har også bestilt PS3 fra MPX i mai så der er jeg sikret å få en maskin tror jeg Så får vi se da 6868635[/snapback] Dårlig ordning å bestille online. Du risikerer å ikke få den på launch. Mye lurere å gå ned på butikken. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg stikker innom Elkjøp på dagen de får den! Elkjøp pleier å være billigst. Og så populær er ikke Wii at den blir utsolgt på dagen. Eller man skal jo aldri si aldri, men jeg tviler. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jepp, Elkjøp solgte jo X360 Premium til 600 kr. under veiledende pris på lanseringsdagen. Tipper den vil selges for rundt 1800 på Elkjøp. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) + at elkjøp ikke har lov til å holde av eller forhåndsbestilling av varer(gjelder også lefdal) Endret 15. september 2006 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg stikker innom Elkjøp på dagen de får den! Elkjøp pleier å være billigst. Og så populær er ikke Wii at den blir utsolgt på dagen. Eller man skal jo aldri si aldri, men jeg tviler. 6868719[/snapback] Ikke vær for sikker, husk E3. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg stikker innom Elkjøp på dagen de får den! Elkjøp pleier å være billigst. Og så populær er ikke Wii at den blir utsolgt på dagen. Eller man skal jo aldri si aldri, men jeg tviler. 6868719[/snapback] Ikke vær for sikker, husk E3. 6868811[/snapback] Joda kanskje. Men jeg møter opp en time før butikken åpner jeg. Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nettopp bestilt Wii på MPX, håper det var tidsnok til å få den... Har også bestilt PS3 fra MPX i mai så der er jeg sikret å få en maskin tror jeg Så får vi se da 6868635[/snapback] Bestillte også wii fra mpx idag:) Håper jeg får den på lanseringsdagen eller et par dager etter. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Wii blir det største som har skjedd meg:D Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Gleder meg! Glad jeg slipper dette forhåndsbestilling jaget Kjente for første gang i går en kribling i magen når jeg tenkte på Wii! Tror ikke jeg har gledet meg slik siden jeg var en liten kid Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Følger det med ekstra kontroller etc.? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Dessverre, men du får med Wii sports! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hva var prisen på en ekstra kontroll? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hva var prisen på en ekstra kontroll? 6869473[/snapback] 60$, altså rundt 600kr! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Om du skal ha begge delene. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kontrollene var i overkant dyre da. Koster jo nesten en tredjedel av konsollen jo Hvordan skal jeg få råd til 4 kontrollere med nunchuck attachemnt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå