Gå til innhold

Wii - Pris og dato klar (Japan/USA/Europa)


TCi

Anbefalte innlegg

Tjohei, mulig det er bare meg som ikke har fulgt med i timen, men har ikke fått med meg Wii Play. Er det et eget spill, eller noe annet?

6868485[/snapback]

Skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg mener det skal være samme som Hajimete no Wii: Your First Step To Wii, som er en bunke minispill som har blitt vist som tech-demo'er tidligere. Edit: Glemte å si at Wii Play skal bundles med en Wiimote. Så hvis du trenger en ekstra kontroller for å spille enkle spill med ikke-gamere, får du begge i én med dette spillet. :yes:

 

Og Super Mario Galaxy?

6868486[/snapback]

Utsatt til 2007, sammen med Metroid og Brawl.

 

TCi, ikke så interessert i Rayman, siden du ikke nevnter det som launch title på første side?

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wii Sports kan bli ein sikker vinner på fest utne tvil :cool:  Men så er det spm. om man skal forhåndsbestille dette eller om man skal stille seg i kø ein eller anna plass da :hmm:

6868432[/snapback]

Forhåndsbestilling er crap.. Get your ass down to the store. Funket på 360 og funker på Wii. El-kjøp kommer helt sikkert med noen tilbud også. 1700 for wii eller noe. De prøver jo selvfølgelig å prakke på deg sånn heftig forsikring og sånn crap, men det driter man i.

6868480[/snapback]

 

Ja eg lurer på om eg ikkje skal stikke bort i Stavanger rundt lanseringsdagene for å stille meg i kø utenfor Elkjøp der ;)

 

Å herre jemini så digg det skal bli!

Lenke til kommentar
Jeg stikker innom Elkjøp på dagen de får den! Elkjøp pleier å være billigst. Og så populær er ikke Wii at den blir utsolgt på dagen. Eller man skal jo aldri si aldri, men jeg tviler.

6868719[/snapback]

 

Ikke vær for sikker, husk E3.

6868811[/snapback]

Joda kanskje. Men jeg møter opp en time før butikken åpner jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...