Gå til innhold

Wii - Pris og dato klar (Japan/USA/Europa)


TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest litt om Wii Sports ser det ut som denne har potensiale til å bli en skikkelig familieslager, eller for den saks skyld festbooster. Må bare huske å kjøpe en ekstra kontroller. Jeg ser for meg mye glede foran tv'en hjemme hos oss, både hos fruen og lillejenta. Tror til og med svigers vil kunne like dette. :!:

 

Edit: Og der var wikipedia oppdatert også, her går ting kjapt. lol

Endret av ChaosPredicted
Lenke til kommentar
Wii Sports kan bli ein sikker vinner på fest utne tvil :cool:  Men så er det spm. om man skal forhåndsbestille dette eller om man skal stille seg i kø ein eller anna plass da :hmm:

6868432[/snapback]

Forhåndsbestilling er crap.. Get your ass down to the store. Funket på 360 og funker på Wii. El-kjøp kommer helt sikkert med noen tilbud også. 1700 for wii eller noe. De prøver jo selvfølgelig å prakke på deg sånn heftig forsikring og sånn crap, men det driter man i.

Lenke til kommentar
Wii Sports kan bli ein sikker vinner på fest utne tvil :cool:  Men så er det spm. om man skal forhåndsbestille dette eller om man skal stille seg i kø ein eller anna plass da :hmm:

6868432[/snapback]

 

Jeg satser på å stå tidlig opp og stille meg utenfor lefdal eller elkjøp. Har bil, så verste fall tar jeg en rundttur Bergen rundt, nekter å tro at alle butikkene blir utsolgt på et par timer. Det skulle jo være en del konsoller klar til launch.

 

Tjohei, mulig det er bare meg som ikke har fulgt med i timen, men har ikke fått med meg Wii Play. Er det et eget spill, eller noe annet? Finner ikke tittelen på nintendo sine launch-sider. http://wii.nintendo.com/games_list.html :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...