OBERST Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dette er en mld jeg får da jeg setter i musa i pcen den funker ikke: Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 har du testet den på en annen pc? finn ut om problemet er pc'n eller musa. virker andre mus på pc'n? Virker den hvis du bruker usb -> ps/2 adapter`? Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hva slags modell er dette? Hvis det er en eldgammel type trenger du muligens drivere.. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Har lastet ned driver til den det funker ikke, men jeg trur jeg vet hva som er feil. Musa sin ende er ikke USB, men en rar runding og jeg har fått tak i sånn man setter i USB så til musa. En kobling trur det kan være feilen. Skal teste på den andre pcn. Takk for svar så langt Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 ehm, det er vel en mus med ps/2 port du har da, noe i veien for at du kan bruke den? http://en.wikipedia.org/wiki/PS/2_port Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) hjelp! jeg har en logitech g5 som ikke vil funke på usb, funker fett på andre maskiner, får samme feilmelding som skill, hadde samme problem med tastaturet også...har 8 usb porter totalt, ingen funker med mus og tastatur(men ekstern usb 300gb funker fint) men tastatur fiksa jeg med en ps2 omformer, men det gikk ikke med g5 siden den nekter ps2 generelt. har testa en kamerat sin g5 på min pc, funka heller ikke, den får power men de lysa på toppen vises ikke(de er tegn på at pcn fant musa) PS : jeg fikk tak i en logitech mx518 som jeg kobla til ps2 omformer og dytta i pcn, det gikk bra... (går ikke i usb porten den heller) pcn er helt ny, ikke hatt noe problemer, skjedde plutselig etter jeg flytta pcn til ett annet rom. portene er 2 forann på kabinett, 4 på hk og 2 i pci slot bak... har prøvd alt av chipset drivere og titta i bios osv. skal teste med en razer mus senere idag, men noen som kan hjelpe i mellomtiden? Endret 29. september 2006 av Zaft Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 ok, prøvde koble til ett kamera på usb nå, får at den ikke kjenner igjen usb enhet.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 yes da, etter mye tull prøvde jeg det enkle, dra ut bios batteri og prøve...vel, det fiksa alt...hurra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå