Tangeter Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har ikke vært spesielt borti montasje av cpu eller kjøler og har nå problem med hvordan jeg skal få av boxedkjøleren til 3200+ min ettersom cpuen sitter fast i kjøleribben (som jeg har tatt av). Noen tips om hvordan man får løsnet cpuen? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg brukte isopropanol (kondensfjerner) og en trekniv. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Evt. varm den opp forsiktig med en hårføner så kjølepastaen mykner opp. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Meisel og stor flat skrutrekker funker garantert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kjør et stressprogram på CPUen slik at den blir varm og god. Etter programmet har stått og summet en stund, slår du PCn av og prøver å ta kjøleren av. Da skal pastaen ha blitt "mjuk og god" slik at det går lettere å fjerne kjøleren. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Meisel og stor flat skrutrekker funker garantert 6855123[/snapback] Den är fin. Not. Hårfön på HS i 5 minuter, sen kan du enkelt "vrida" loss cpu'n. Var noga med att INTE få tag i pinnarna bara. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Å varme opp funker som regel bra, hvis den ikke vil av da heller, kan du prøve å komme til med et tynt barberblad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå