Gå til innhold

Ny laptop, LG noe bra merke?

Magnusha

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg vært inn og ut av denne forumdelen her siden før skolen startet. Jeg er på utikk etter en laptop, men nå tror jeg endelig jeg begynner å se et lys.

Har sett litt på 2 LG laptoper nå. Så lurer jeg på hvilke av de jeg bør velge? Er LG noe bra merke? Noen erfaringer her?

Laptopen skal i hovedsak brukes på skolen.

LG P1

LG T1

Hvem av disse burde jeg velge?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min oppfatning lager LG svært gode bærbare PCer.

I LG T1 vil du få en lett maskin med masser av kraft til multimedia og kontor. Den vil ikke takle nyere spill. Etter det jeg kan forstå vil det ikke være noe problem å kjøre Windows Vista på denne hvis du ønsker å oppgradere. Batteritiden bør være bra, og den bør være stillegående.

P1 vil være tyngre og litt større. Den vil klare de fleste nye spill.

Hvis du ikke skal spille, og hvis du kommer til å bære maskina en del velger du T1.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Takker for svar  :D  Da blir det nok en slik en i postkassen i løpet av helgen  :dribble:

6857912[/snapback]

ikke før å ødelegge moroa, jeg synes du har funnet en flott maskin, men vær oppmerksom på at du sannsynligvis ikke vil få samme gode batteritid som han som skrev brukertesten du linket til. grunnen er at han har en laveffektsutgave av core duo (L2400), mens den i norge selges med T2400, som er raskere, men har høyere effekt. dessuten har han jo egentlig ikke gitt noe svar på hvor god batteritiden er, han har bare sagt hvor lang beregnet tid det er igjen når han har koblet fra adapteren. men når det er sagt, gratulerer med ny maskin, tror du blir fornøyd!

Lenke til kommentar
Takker for svar  :D  Da blir det nok en slik en i postkassen i løpet av helgen  :dribble:

6857912[/snapback]

ikke før å ødelegge moroa, jeg synes du har funnet en flott maskin, men vær oppmerksom på at du sannsynligvis ikke vil få samme gode batteritid som han som skrev brukertesten du linket til. grunnen er at han har en laveffektsutgave av core duo (L2400), mens den i norge selges med T2400, som er raskere, men har høyere effekt. dessuten har han jo egentlig ikke gitt noe svar på hvor god batteritiden er, han har bare sagt hvor lang beregnet tid det er igjen når han har koblet fra adapteren. men når det er sagt, gratulerer med ny maskin, tror du blir fornøyd!

6859758[/snapback]

Etter det hw.no testet maskinen, så syntes jeg at batteritiden er helt super.

Lenke til kommentar

6857912[/snapback]

6859758[/snapback]

Etter det hw.no testet maskinen, så syntes jeg at batteritiden er helt super.

6862523[/snapback]

jepp, ble positivt overasket der gitt, den testen var ikke tilgjengelig når jeg skrev innlegget. blir nok en slik maskin på meg også nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...