Quattro7 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei. Jeg har fått et tilbud, om å få en av disse alternativene gratis. 1. Plasma 42" med harddisk 2. LCD 37" Jeg har hørt at Plasma blir litt dårlig etterhvert, og denne tven bør holde lengst mulig, men så er det jo harddisken til plasmaen da.. Hva mener dere? Hva er best? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Dette var jo litt tynt med informasjon for å kunne gi deg noen råd. Hva skal TV brukes til og ikke minst hva slags TV'er er det snakk om(merker)? Endret 13. september 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jeg vet ikke hva slags merke det er snakk om, eneste jeg fikk beskjed om var det jeg har skrevet i min første post. "StueTV" Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Plasma har fortsatt et lite forsprang på LCD når det gjelder store TV-er (37" og oppover). Hvor langt i fra sitteplassene skal TV-en plasseres? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du kan jo begynne å lese litt her. I tillegg kan et søk på Google gi deg en del svar. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Vi skal sitte cirka 1 1/2 meter og mer fra skjermen. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Om du ikke ser mye film så er LCD best, men LCD har ingenting å stille opp med hva angår fargespekter og kontrast når en skal se film, er vel stort sett det jeg kan si uten å vite noe om de 2 alternativene. Det kan jo godt hende den plasmaskjermen er noe skrot og lcd`en er bra eller vice versa. du får flippe en 5 kroning og håpe på at du ender opp med det beste alternative Endret 16. september 2006 av zandro Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ende opp med 37" LG LCD. Vet ikke akkurat nummeret, men det er sikkert bra, får se når jeg får det opp. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvis det er 37" fra LG er det isåfall en særdeles god LCD-tv. Spesielt hvis det er LB1R det er snakk om. Vurderer selv å gå til innkjøp av en LG LB1R 37"! Den er rett og slett snadder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå