Ford_Fairlane Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Første bilde med K100D i kritikken Har justert himmel og fjord i GIMP Endret 13. september 2006 av Ford_Fairlane Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Fint bilde. Likte det meste, men kom borti en ting.. Bilde var litt skjevt. Du skulle ha rettet det opp litt. Ellers finner eg ikkje noke meir å pirke i! Lenke til kommentar
engekri Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Fin komposisjon, men bildet er for uskarpt til at jeg ble imponert. Om det er etterbehandlingen eller feilfokus er jeg feil person til å si, men noe er det. Horisonten burde også vært rett Lenke til kommentar
Ford_Fairlane Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Det er nok litt uskarpt, og horisonten er litt skeiv (men det såg eg ikkje før det vart kommentert). Skal prøve å rette opp begge deler i løpet av kvelden Lenke til kommentar
dags Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Flott utgangspunkt. Jeg tror jeg ville kuttet bildet litt mer oppe og nede. Øverst trenger du ikke så mye himmel og skyer for å fange stemningen. Nederst kunne du forsøkt å legge båten mer i det "gyldne snitt"... Kanskje du kunne forsøkt en horisontal versjon av utsnittet? Lenke til kommentar
Ford_Fairlane Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Sånn kanskje, litt usikker. Endret 13. september 2006 av Ford_Fairlane Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ja denne utgaven ble bedre. Oppnår bedre dybde-følelse med en slik crop, mener jeg:) Ellers synes jeg skyggepartiet på fjellet var litt uheldig, jeg ville kanskje ventet litt, og satset på at de verste skyggene hadde forsvunnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå