vargaz Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg skal kjøpe meg en chippet PS2 hvor er det billigst? Alternativt lurer jeg på hvor mye jeg må ut med for en xbox 360, som jeg kan spille backup'er på. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Når det gjelder å spille backups med flashet firmware på 360 er det nok greiest å bare kjøpe en 360 og flashe selv. I tillegg til at jeg ikke tror det er noen som gjør det enda, tror jeg det er en ganske overkommelig prosess. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det er en på QXL som tilbyr flashede Xbox 360er, med 2 års garanti hvis noe uventet skulle skje: Link til tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=629321 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har vi lov å snakke om dette? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du kan få chipet din ps2 her i horten (vestfold) koster 800 for chip (matrix) ferdig montert Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Er vel lov å snakke om dette, selve prosessen er lovlig. Dog det er ikke lov å spille KOPIERTE spill. Så lenge det ikke er backups av orginal spilla dine, som jeg har tenkt å gjøre, da jeg ikke vil ødelegge orginalene. Men det virker for meg som at det er mest hensikts messig å kjøpe seg en xbox å flashe det, noen som kan si meg om jeg bør kjøpe den billigste eller den dyreste? altså core/ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 uff, har lest en del andre tråder ang. flashing og brenning av backups til xbox 360.. dette vet jeg seriøst ikke om jeg gidder, så lurer på om jeg kjøper en ps2 ferdig chippa istedet da det er enklere. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 *host* http://www.loddebolt.com/ *host* Er seriøse. Har hatt mangen kjøp igjennom de. Og de har og mulighet å sende inn konsollene til de og så gjør de jobben. Support på siden? kan nås igjennom mail og msn. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Kommer ikke til å hande av dem, Retur Bestemmelser Hos loddebolt.com har du 14 dagers full returrett på uåpnet/ubrukte varer. Dette gjelder kun for varer i ubrutt orginalforpakning. Tilbakebetaling vil bli gitt etter nærmere avtale med kunde og gjøres på saksbasis. Et gebyr på 20% trekkes fra varens kjøpspris, og gjelder alle kjøp om ikke annet er avtalt med loddebolt.com Har de lov til å kreve 20% av varens kjøpspris? Garanti opplegget dems, hørtes heller ikke noe særlig ut... neitakk.. skal se om jeg finner noen andre som selger... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har en ps2 med ny laser du kan kjøpe, kan også ordne chip Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Må ha montering også, orker ikke å stresse/ødelegge selv. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Må ha montering også, orker ikke å stresse/ødelegge selv. 6866733[/snapback] Kan få den med chip (matrix infinity) ferdig inst. Den blir da totalt overhalt, og fremstår som ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå