kirjogra Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Trenger hjelp til og legge inn ny bios den MSI Live BIOS virker ikke. Så hva gjør jeg da, dette står at man skal bruke men den funker ikke. MSI Reminds you: Please use MSI Live BIOS tool to upgrade BIOS of this product. Så er det noen har som har det kortet og har lagt inn den nyeste biosen. link til siden http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=746 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 kan du ikke bare bruke msi live update? den leter opp bios og installerer den i windows link her Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Har prøvd den men virker ikke får bare opp se bilde. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 så du får ikke lasta ned og innstallert live update? sår du lasta ned? eller bare ikke installert? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Har installert men når jeg kjører programmet kommer bare opp den feilmeldingen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 det var rart... jeg sjekka nå og det funka her... programmet legger seg nede til høyre, jeg høyreklikker "auto search" sår opp alternativer for hva han skal søke etter. trykker next og han søker. trykker finish også kommer det opp hva han har funnet Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Kan hende at det har noe med at jeg kjører xp 64 bit. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg fikk installert nyeste BIOS uten Live BIOS Tool. Gikk fint, det. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har prøvd den men virker ikke får bare opp se bilde. 6854671[/snapback] Det er mulig Live Update ikke fungerer ilag med IE7, nettleseren er jo tross alt fortsatt i beta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå