Gå til innhold

Regjeringen bryter med IA avtalen

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Nå var det denne påstanden jeg ønsket en URL på, Snekker'n:

"regeringen har varslet at får ikke partene ned sykefraværet så gjennomfører de forslaget"

6945800[/snapback]

Da får du søke selv eller bruke den til å sette meg i et tvilsom lys :)

6945846[/snapback]

Snekker'n, det hadde vært fint om du kunne komme med noe konkret når folk spør deg om noe for å underbygge spesifikke påstander du kommer med.

Det er ikke min oppgave å underbygge dine påstander og argumenter. Det er også du som vet hva du baserer denne påstanden på, så da burde det være en smal sak for deg å finne tilbake til artikkelen, eller hva det nå var.

6946071[/snapback]

Ja og som du vet er det nå en stund siden det kokte om dette og da stod det er artikel i vg som bla lød som dette "men riset bak speilet fra regeringen er at om ikke LO og NHo får ned sykefraværet så innfører vi ordningen"

Slike ting vet du er veldig vanskelig å finne igjen etter at det er gått noen dager og nettop derfor henger du deg på url saken, så enkelt er det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå var det denne påstanden jeg ønsket en URL på, Snekker'n:

"regeringen har varslet at får ikke partene ned sykefraværet så gjennomfører de forslaget"

6945800[/snapback]

Mener å ha hørt sitatet selv, om det var i radio, TV eller stå på blekk er jeg ikke helt sikker på. Ikke alt media har URL..... ;)

6946217[/snapback]

Endelig noen som gir litt bacup her :)

Lenke til kommentar
Tja ,var jeg alene om å støtte den  :)

6944952[/snapback]

Det er nok heller bare du som tror du var alene om å støtte den ;)

6946622[/snapback]

Les litt så vil du se at det du quoter meg på her var et svar til denne:

Vel, det er det nesten ingen andre som gjør, og dermed gikk regjeringen på et ydmykende nederlag.

Men la nå det ligge nå .

Lenke til kommentar
Slike ting vet du er veldig vanskelig å finne igjen etter at det er gått noen dager og nettop derfor henger du deg på url saken, så enkelt er det

6946233[/snapback]

Det er slett ikke vanskelig å finne slikt igjen. Du kan f.eks. bruke en nyhetssøkemotor som sesam.no. Da finner du i løpet av under minuttet denne:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130281

Jeg tok ganske enkelt noen nøkkeord ut fra det du skrev (LO, NHO, bak speilet), og vips spratt den opp.

Kan jeg regne med at du vil være flinkere til å fremlegge dokumentasjon i fremtiden når noen etterspør det, nå som du vet hvor enkelt det er å finne det?

Lenke til kommentar

6946233[/snapback]

Det er slett ikke vanskelig å finne slikt igjen. Du kan f.eks. bruke en nyhetssøkemotor som sesam.no. Da finner du i løpet av under minuttet denne:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130281

Jeg tok ganske enkelt noen nøkkeord ut fra det du skrev (LO, NHO, bak speilet), og vips spratt den opp.

Kan jeg regne med at du vil være flinkere til å fremlegge dokumentasjon i fremtiden når noen etterspør det, nå som du vet hvor enkelt det er å finne det?

6947046[/snapback]

Flott da har du jo bevist det jeg sier,samtidig som du har motbevist det du har nevnt tidligere :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg håper ikke du forventer at det blir en vane at andre gjør jobben din for deg. Håper du har lært noe, og at du blir mer velvillig til å komme med dokumentasjon i fremtiden når det etterspørres.

6947994[/snapback]

Om du sjekker mine tråder gjennom min tid her på forumet vil du se at jeg har brukt å gjøre det,men det hender dog jeg ikke finner denne dokumentasjonen og istedenfor da å være blandt de første hver gang som anngriper meg og prøver sette det jeg sier i et tvilsomt lys,og bruke masse tid på det, så er det jo greit at du heller søker først.

Altså ta utgangspunkt i at det jeg sier er sant istedenfor det motsatte,for du sier jo selv at det tok deg svært kort tid å finne det .

Altså kortere tid enn det tok å trekke meg i tvil samtidig som en da slipper å "ødlegge" en tråd for andre.

Jeg poster linker til mine innlegg når jeg finner dem,men jeg uteblir ikke med mitt syn fordi jeg ikke klarer å finne linken og jeg vet jeg snakker sandt.

Skulle jeg ta feil i en påstand har jeg heller ikke problemer med å beklage det.

Lenke til kommentar
Jeg håper ikke du forventer at det blir en vane at andre gjør jobben din for deg. Håper du har lært noe, og at du blir mer velvillig til å komme med dokumentasjon i fremtiden når det etterspørres.

6947994[/snapback]

Du hadde og viste svaret men allikevel "jaget" du etter Snekker`n over flere poster. Noen av de er også slettet som OT.

Ser jeg mer slik oppførsel så ferien venter og den blir ikke kortvarig.

@ Snekker`n! Gi F.. å svare på spm om fjorårets snø...

Denne tråden har gått over til personlig kamp mellom noen få brukere og

unødvendig jatting uten mål og menig.

Tråden stenges.

mvh

jarmo

ps. sorry for trådstarter og andre saklige brukere her... :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...