theDurkan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 For å gjøre et langt innlegg kort, hvor finner jeg Autotrace i Illustrator for Mac? Den ligger ikke der torturialen jeg følger ligger, og jeg finner den ikke selv om jeg høyreklikker på ulike verktøy for å velge andre. Forstår hva jeg mener? Noen som vet hvor jeg finner Autotrace i Illustrator, eller får lagt det til i verktøylinja? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det kan hjelpe å spesifisere hvilken versjon av Illustrator du har. I CS2 finner jeg ikke noe som heter Autotrace, men fant derimot dette: To automatically trace artworkOpen or place a file to use as the source image for the tracing. With the source image selected, do one of the following: To trace the image using a tracing preset, click the Tracing Presets And Options button in the Control palette, and select a preset. To trace the image using the default tracing options, click Live Trace in the Control palette, or choose Object > Live Trace > Make. To set tracing options before you trace the image, click the Tracing Presets And Options button in the Control palette, and choose Tracing Options. Alternatively, choose Object > Live Trace > Tracing Options. Set tracing options, and then click Trace. (See Tracing options.) (Optional) Adjust the results of the tracing. (See To adjust the results of a tracing.) (Optional) Convert the tracing to paths or to a Live Paint object. (See To convert a tracing object.) ps: Adobe har rimelige gode hjelpefiler. Det kan være lurt å ta en titt i disse om det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå