Joachim_F Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Etter over tre og et halvt år i utvikling, er Gothic III ferdig og klart for trykkeriet. Les mer Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Endelig! Et av de spillene jeg har gledet meg mest til i det siste, blir deilig å ta fatt på. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tror jeg spruta Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nyyyyydelige saker. Jeg håper virkelig de faktisk er ferdige nå da, så vi ikke får et halvferdig spill. Men jeg stoler på Piranha. De har så få bugs i sine tidligere spill at de knapt trenger patcher. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Vil ha det nuh! kjeder meg så fryktelig med spill for tiden at jeg har gått tilbake til WC3 custom games Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det var på tide for nå har jeg venta lenge nok på de. noen som husker når de først mente at det skulle slippes? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 De satte aldri noen dato, men de satset på å få det ut i løpet av 04-05-perioden. Men som sagt, det ble aldri satt noen dato før for noen måneder siden, da Oktober 2006 ble bestemt. Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Utrolig bra at de er ferdige med å lage det nå har de enda 1 måned på seg til å fjerne bugs Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 er de ferdige er de ferdige, da gjør de ingen ting før spillet er ute, nå blir spillet masseprodusert Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Endelig! Men nå MÅ jeg oppgradere pc'n Har ikke råd Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Etter min gigantiske skuffelse med det megaoppskrytte Oblivion bare klør det i fingrene etter å få satt henda i et eksemplar av Gothic 3. Det trenger ikke være en forbedring fra 2ern en gang bare det er av samme kvalitet! Gleder meg til et skikkelig PC-rollespill og ikke en ny hack-and-slash fest! Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 AH! O'Joy and happiness! Gode tider i vente! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Utrolig bra at de er ferdige med å lage det nå har de enda 1 måned på seg til å fjerne bugs 6855267[/snapback] Nå har du misforstått litt. Når spillet har gått gull (altså er ferdig), så har det blitt sendt til fabrikkene for å kopieres ut. Den eneste bug-fixinga blir i såfall via patcher. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Godt er dette... Men jeg trenger super-giga-mega-hyper-über-r0xx0r oppgradering for at dette skal virke... Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Utrolig bra at de er ferdige med å lage det nå har de enda 1 måned på seg til å fjerne bugs 6855267[/snapback] Nå har du misforstått litt. Når spillet har gått gull (altså er ferdig), så har det blitt sendt til fabrikkene for å kopieres ut. Den eneste bug-fixinga blir i såfall via patcher. 6855520[/snapback] OJ, misforsto visst det da trudde dem var ferdig med spillet og skulle teste det ut nå Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har forhåndsbestilt CE, så nå er det bare og vente Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tror jeg spruta 6854407[/snapback] Sånt vil vi ikke vite noe om . Det var på tide at det kom ut... Skal kanskje kjøpe ny PC istedenfor konsoll så vi får se på dette her da... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Utrolig bra at de er ferdige med å lage det nå har de enda 1 måned på seg til å fjerne bugs 6855267[/snapback] Nå har du misforstått litt. Når spillet har gått gull (altså er ferdig), så har det blitt sendt til fabrikkene for å kopieres ut. Den eneste bug-fixinga blir i såfall via patcher. 6855520[/snapback] OJ, misforsto visst det da trudde dem var ferdig med spillet og skulle teste det ut nå 6855729[/snapback] Neida, nå er de heeeelt ferdige. Jeg håper virkelig at det er et godt tegn at de valgte å si seg ferdig en god stund før release (i.e. at spillet faktisk ER ferdig, og ikke fullt av bugs). SasaB, spillet har da enda ikke kommet ut. Det er bare ferdig. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Etter min gigantiske skuffelse med det megaoppskrytte Oblivion bare klør det i fingrene etter å få satt henda i et eksemplar av Gothic 3. Det trenger ikke være en forbedring fra 2ern en gang bare det er av samme kvalitet! Gleder meg til et skikkelig PC-rollespill og ikke en ny hack-and-slash fest! 6855380[/snapback] LOL! I den siste traileren skryter JoWood av at de er mer fast-paced enn Oblivion. Selv om jeg har vanskelig for å tro det, tyder ihvertfall det på hack and slash. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Med fast-paced så mener de vel sikkert at det er mye mer som skjer over alt, og at alt ikke bare handler om leveling eller noe slik. Stusset litt over det utsagnet jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg