Stonescream Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Ville bare si til alle dere som er litt forbannet over hvor tregt easy cd creator går og starte opp og bruke ..Har skifta til nyaste nero og den er kjempebra. Var litt i tvil, men har bare store + å si om den til nå.. [ Denne Melding var redigert av: Stonescream på 2001-12-13 01:04 ] Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Enig! Nero rocker til det meste, CloneCD til resten. Nero ImageDrive er konge, da slipper man å grave fram spillcden hver gang man skal spille (hvis man har plass til et CD-image på disken da). Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Helt enig! Etter å ha prøvd flere brenneprogrammer, er etter min mening Nero den meste "allrounder" brenner programmet! :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Hei! Vil bare seie meg enig..Eg synest Nero Burning Rom (ikkje alkohol) er det beste cd-brenne programet eg har brukt... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Hmm, jeg har faktiskt dårlige erfaringer med nero, dette grunnes min sony CRX100E. Den nekter foresten nesten alt, Jeg mener at easy cd-creator (v5.0) går kjapt å starte oppm virker helt fint, litt n00b men greit nok. /me håper jeg ikke får gigantiske tilbakemeldinger på å ha dårlige erfaringer med nero Lenke til kommentar
lalla Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Sikkert bra, men er det ikke ganske stort? Jeg lasta ned NTI-cdmaker nettopp og det virka ganske greit og berre 6.6mb.... Lenke til kommentar
qwerty Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Alle burde vite at Nero 5.5 er best! Easy CD Creator og NTI greia er bra for nybegynnere men for viderekomne er det kun Nero som teller! Brennerfunksjonen i WinXP stinker! Bruker altfor lang tid på helt unødvendig kopiering av filene før den begynner å brenne. Lenke til kommentar
lalla Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 hvor komplisert må det vere før du er i dei viderekomnes verden:) Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Quote: On 2001-12-14 10:40, Corn skrev:Hmm, jeg har faktiskt dårlige erfaringer med nero, dette grunnes min sony CRX100E.Den nekter foresten nesten alt, har sjøl en sony crx100e og kjører nero 5.5.4 uten problemer :smile: har brukt winoncd i noen tilfeller også, men det begynner å bli en stund siden, ja... easy cdcreator derimot fixer den ikke! Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 ..--::NERO RULER GATA::--.. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Har dere prøvd CDMATE? Støtter ALT som Nero gjør og ALT Clonecd gjør ++++ Kopierte en safedisk1 plate "on the fly" på full hastighet med en Sony crx 140e uten problemer. Det støtter også Safedisk2. Lastes ned her: http://www.copystar.com.tw Eller der du veit. He he... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Nero er greit nok, men Prassi er det beste programmet ved siden av Clone Cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå