hyp3z Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har et phpBB forum som nå synger på siste verset etter en feilet oppdatering. Ønsker å fjerne alt, for så å legge inn en helt ny installasjon av siste versjon phpBB, men kan jeg enkelt få med meg data om brukere samt. alle tidligere innlegg i forumet? Vi har vel 2-3 mods som er installert, bl.a et yellowCard / warningsystem - hvis det har noe å si. Noen som har kjennskap til dette? Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kan vel tenke meg at du bare må ta backup av hele databasen (Via PhpMyAdmin) også oppdatere med den etter instalasjonen. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Men dersom jeg legger opp backupen av phpmyadmin etterpå installasjonen, vil jeg ikke få masse junk-kode som ikke trengs med meg i samme fei? Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ikke nødvendigvis, det du altid kan gjøre er og lage ny db, installer phpbb der, se hvilken tabeller du trenger og bare oppdatere de tabellene der, men jeg tror ikke det er nødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå