jon67 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Sjarmoffensiven er i gang. Herlig Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 virker ikke som det finnes kanari fans på diskusjon.no , skjer ingenting her Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er bare vi andre som er innom for å "plage" ja Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 tenkte meg nok det ja Lenke til kommentar
spareku Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Selvfølgelig blir det ikke stille i KFL mot Enga selv om et femtitalls supportere er utestengt. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det er KFL fans her på forumet Jeg var veldig aktiv tilbake i 2002-2004, men ble lei av alt med forumet ettersom brukermassen som var aktiv fra 2001-2004 forsvant og nye kom til. Er veldig aktiv på KFL sitt forum og etter mange triste dager med bråk og styr så virker det som det roer seg. Frank Grønlund var ute å media og sa at KFL hadde nasistiske holdninger. Dette vakte store reaksjoner hos flere av Norges supporterklubber (Kjernen og Bastionen for å nevne noen) , SOS Rasisme (KFL sin samarbeidspartner) og HELE styret i LSK og hele KFL (naturligvis).. Frank Grønlund har sagt slike ting selv og han bør sendes på et Mediakurs. Her er litt innformasjon fra KFL forumet: http://kfl.no/les.php?id=319 Kommuniké fra KFL 11.04.08 Uttalelse fra styret etter allmøtet igår 10.april Skrevet av Kanari-Fansen Lillestrøm Takk til alle som møtte opp på allmøte, tok til seg andres meninger og kom med innlegg igår. Det var livsviktig for kanarifansen med ett stort oppmøte og engasjement rundt dette møtet. Av allmøtet kom det frem en bre enighet om at vi skal fremstå som en samlet gruppe og at alle medlemmer skal sette KFL og KFL’s vedtekter først. Styret vil komme med følgene informasjonspunkter: - Kun medlemmer vil komme inn på kanarifeltet og bortefeltene. Hvordan dette skal håndheves kommer vi tilbake til. - Uoffisielle grupper vil aldri komme inn igjen. - LSK har for sesongen 2008 bestemt at all ultrasrelatert bekledning, flagg, skjerf, tostangs osv er forbudt. - Medlemmer som blir utestengt fra LSK’s kamper vil få saken sin nøye gjennomgått og vurdert. Vi vil ha en dialog med LSK om dette. Dette ble lovet av Per Mathisen på allmøtet igår i tillegg til at de som blir utestengt skal få vite dette før søndag. - Kanarifansen forholder seg i framtiden til det valgte lsk styret, ikke Frank Grønlund. - Det skal kun være bussturer til bortekampene i regi av kfl. - Det vil bli allmøte hver måned ut sesongen på Martins. Her kan man stille spørsmål til styret og fortsette på det positive engasjementet. Nb. Enhvert forsøk på å omgå eller uthule disse punktene vil bli slått knallhardt ned på. Kampen på søndag: - Billettspørsmål kan rettes mot Sylvi Jensen på tlf 41020683. Restsalg av billetter fra kl10:00 lørdag 12.4 LSK shopen. - Det blir ingen planlagte arrangementer på Martins, men vanlig fotballpubdag. Folk oppfordres uansett til å møte opp tidlig og skape en positiv stemning. - Etter ett massivt press fra allmøtet oppfordres det til å tråkke til på Åråsen fra 45min før kampstart og til 2x45 er fullført. Siden vi ennå ikke vet navn på de som er utestengt så oppfordres alle til å ta ansvar i tribunelivet. Det ble på allmøtet igår tatt initiativ til forsangerfelt og det vil bli tromme. Etter en forferdelig uke oppfordrer vi alle til å holde på det positive engasjementet fremover og at vi nå samles rundt det vi alle er enige om: Full støtte av fugla! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvis det er noen i Bergen som holder med LSK er det bare å ta kontakt. Vi samles somregel på Fotballpuben hvis kampene blir vist der. De fleste kampene blir vist etter at vi tok kontakt med fotballpuben i Bergen Etter kampene pleier vi ofte å være der resten av kvelden for å ta seg noen pils og diskutere fotball med Brannfans. Oppmøtet er heller skrantende, men det er bare å komme. Kampen mot VIF på Søndag blir artig. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Bra det ser ut til å bli enighet mellom klubben og KFL...så kan alle begynne å fokusere på kampen på søndag. Nå ser det dessverre ut til at Bjørn Helge er ute i ca 4-6 uker, så da regner jeg med at Fugla stiller med disse 11 mot enga: Otto Pedersen-Andresen-Kippe-Midtun Lie Bjørkøy-Riseth-Brenne Myklebust-Sundgot-Occean Selv håper jeg Husár kommer inn på venstreback istedenfor Midtun Lie, og at Essediri spiller på høyrekanten foran. Myklebust har vært helt ute av det de 2 kampene hittil. pantera Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg stoler ikke et sekund på Midtun Lie! Ikke etter de markeringene han har gjort i de første kampene. Husar har spilt godt i treningskampene og trenger kun erfaring før han er med på å løfte laget. Midtun lie er ikke back , han er egentlig indreløper eller ving og burde brukes deretter. Laget du har satt opp er veldig likt mitt ,men jeg vil ikke se Occean på vingen , han er midtspiss og burde spille deretter ,men han har dessverre fått mye spilletid på Vingen. Myklebust er en av Norges beste når han er i form, eller det virker som han er avhengi av å få gode baller og sliter med å skape ting selv. Dermed er det viktig at midtbanen gir han de ballene han er god på. Lenke til kommentar
T3X4C0 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Supporterbråk på Nadderud Pinlig... Pinlig ja. Da er spørsmålet mitt hvem du mener det er pinlig for? Er det pinlig for "Dere" som ikke sympatiserer med LSK eller burde det være pinlig for oss som faktisk støtter laget? Jeg anseer meg selv som en god supporter til LSK yet, jeg er ikke medlem av KFL, men jeg innhar ett sessongkort og er veldig glad i å gå på kamper. Vil påstå at dette er saken for majoriteten av Norges supportere(til de respektive lag). Men, det finnes selvfølgelig utskudd i en hver klubb, som bare ønsker å lage faen, og maskere det med "Fotball". Det har vi sett godt nå på siste kamp mot Stabæk, hvor igjen denne "Ultrasgruppen" påfører kvalme, bråk og generelt idiotisk oppførelse. Obs Obs Obs: Spekulasjoner incomming, ikke nødvendigvis sanne: Har også en stoor følelse på at det var denne gruppen som også påførte LSK en god bot etter å ha ødlagt seter og brukt lys på Ullevål under Cupfinalen. Greit, vi ble alle glade.. Jeg var selv der og var kjempeglad, så mye machomanneklemming har ikke jeg gjørt før i hvertfall.. Men jeg klarte da for god sake å holde meg fra å hoppe på seter og generell "Trashing". Nå skal det være lett sagt også at dette "Casualmiljøet" finnes også i andre klubber, om faktisk ikke sterkere; Som Vidar Enertvedt skriver i VG(Link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=505526): CASUAL I SØR: Brann og Vålerenga har angivelig flest supportere tilknyttet det såkalte casuals-miljøet. Men også i Kristiansand skal det finnes flere titalls. I fjor avverget politiet i Kristisand et planlagt slagsmål mellom casuals før kampen mellom Vålerenga og Start. Enden på visa er at; Ja, det er pinlig, men ikke bare for meg, "gode" supporere av LSK og Ledelsen i LSK, men burde for hele fotballnorge, som må se på all denne dritten disse Casualfolka dytter ut av seg. Setter stooor pris på at Per Berg tok besluttningen å utestenge disse, men som igjen tok kritikken og "unbannet" de som var uskyldige i saken. Kanskje vi kan slippe all dritten neste kamp, selv om det er "Hatmatchen" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Setter stooor pris på at Per Berg tok besluttningen å utestenge disse, men som igjen tok kritikken og "unbannet" de som var uskyldige i saken. Per Berg? Det er Per Mathisen og Frank Grøndlund som har gjort dette. Frank Grønlund kan uansett reise ditt peppern gror etter flere idiotiske uttalelser i media. Lenke til kommentar
T3X4C0 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Beklager Mathisen er selvfølgelig rett, vet ikke helt hvor dette Berg kom fra. Hr.Grønlund derimot er jeg helt enig i, som du sier. Kan ikke ta hele KFL på grunn av noen Råtne epler Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kamp mellom VIF og Lillestrøm imorgen: Pleier Åråsen å bli full på den kampen eller kan man dukke opp en liten time før kamp og få billett? Noen som veit? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Denne kampen er utsolgt. Er ingen igjen på bilettluka og det er mange personer som leter etter biletter. VIF har hele Diadora , mao en hel tribune bak det ene målet ,mens resten er LSK tribuner. (SS , RB og Notar) Skal du se kampen på Ullevoll så er det plass ,men det krever nå medlemsskap for å stå med Kanarifansen på borteturer. I tiltak som ble innført for å hindre at bråkmakere skal komme seg inn og tenne bluss. Han som tente opp blusset på Nadderud skal etter det jeg har hørt ikke være LSK supporter ,men kun ute etter å skape kvalme. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 En ting folk glemmer å nevne i slike situasjoner er at Stabæk også skulle fått en bot siden de ikke har hatt god nok sikkerhetssjekk. Selv NFF har sagt at det kun var de som var ansvarlige etter en dårlig sikkerhetssjekk på Ullevål etter cupfinalen ,men vi vet jo alle hvordan NFF holder på. Nektet å betale ut 30000kr som KFL hadde rett på etter å ha stelt i stand en TIFO. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Denne kampen er utsolgt. Er ingen igjen på bilettluka og det er mange personer som leter etter biletter. VIF har hele Diadora , mao en hel tribune bak det ene målet ,mens resten er LSK tribuner. (SS , RB og Notar) Skal du se kampen på Ullevoll så er det plass ,men det krever nå medlemsskap for å stå med Kanarifansen på borteturer. I tiltak som ble innført for å hindre at bråkmakere skal komme seg inn og tenne bluss. Han som tente opp blusset på Nadderud skal etter det jeg har hørt ikke være LSK supporter ,men kun ute etter å skape kvalme. Takk for svar. Er medlem av Klanen, men de fikk bare 1900 billetter imorra så vurderte å ta en tur på egen hånd. Men da får jeg heller bli hjemme. Innmelding i Kanarifansen er nok ikke aktuelt... Endret 12. april 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Takk for svar. Er medlem av Klanen, men de fikk bare 1900 billetter imorra så vurderte å ta en tur på egen hånd. Men da får jeg heller bli hjemme. Innmelding i Kanarifansen er nok ikke aktuelt... Du, bare ta på deg Ultras-skjerft og møt opp i porten, så slipper du inn gratis. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Takk for svar. Er medlem av Klanen, men de fikk bare 1900 billetter imorra så vurderte å ta en tur på egen hånd. Men da får jeg heller bli hjemme. Innmelding i Kanarifansen er nok ikke aktuelt... De fikk hele Diadora Tribunen , noe som er vesentlig mer enn hva de fleste andre supportere får. Mot brann så fikk brann veldig få biletter , Kun 700 biletter og selv det er mer enn hva NFF krever. Men LSK og VIF har en slik gentlemennsagreement at LSK får hele VG og VIF får hele Diadora. Er også penger i å fylle en hel tirbune siden man slipper vaktene som står imellom fansen. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jaja. 1900 billetter er uansett ikke mange når enga kommer på besøk. Kun de med sesongkort som fikk billett. Endret 12. april 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
bayern2 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 uff jeg bli svimmel av å lese her hater lsk shit vont i hodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå