Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden

...............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg syns det var godt argumentert eg..

8475356[/snapback]

hva var argumentet egentlig? meningsløst

8475362[/snapback]

Neeh. Han sa jo at dei suge... Og før det motsatte e bevist, so syns eg da e eit godt argument...

8475720[/snapback]

to vinn, en uavgjort. I de fleste øyne vil det se de ikke suger. Men såklart finnes det noen småunger som ikke vet bedre.

Lenke til kommentar
eg syns det var godt argumentert eg..

8475356[/snapback]

hva var argumentet egentlig? meningsløst

8475362[/snapback]

Neeh. Han sa jo at dei suge... Og før det motsatte e bevist, so syns eg da e eit godt argument...

8475720[/snapback]

to vinn, en uavgjort. I de fleste øyne vil det se de ikke suger. Men såklart finnes det noen småunger som ikke vet bedre.

8475725[/snapback]

Strømsgodset :thumbup:

Fredirkstad :thumbup:

og eit anna godt lag....

Godt jobba fugla! :whistle:

Lenke til kommentar

selvfølgelig er det tidlig å si noe om hvordan ting utarter seg i år, men tror du skal slite med å forsvare hvorfor lillestrøm "suger". Bare fordi vi har møtt kanskje litt mindre gode lag hittil i år sier det ingenting annet om lilllestrøm en at de kan komme til tops i år. Noe f.eks. rbk ikke har bevist.

Lenke til kommentar
Eg heia på kjøpelaget brann.....

Skal bli spennade og sjå kossen da går på lerkendal i helga....

du har heilt rett i at serien e javn, og da skal bli kjekt å sjå kas lag som skiller seg ut når vi har komt litt inn i sessongen..

8475970[/snapback]

lykke til mot rbk, måtte dere knuse dem grundig

8476063[/snapback]

Takk:D

vist vi får til det offansive spelt vårt, sånn som mot vif ( som eg hater) so kan det gå vår vei.......

Lenke til kommentar

vist vi får til det offansive spelt vårt, sånn som mot vif ( som eg hater) so kan det gå vår vei.......

8476082[/snapback]

Hæhæhæ, det gikk jo dårlig som vanlig, mens LSK knuste lille fc lyn, tok over serieledelsen og er på god vei mot gull :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

8476082[/snapback]

Hæhæhæ, det gikk jo dårlig som vanlig, mens LSK knuste lille fc lyn, tok over serieledelsen og er på god vei mot gull :yes:

8519829[/snapback]

SERIEN ER NETTOPP BEGYNNT ASSHOLE!

Brann topper til slutt!

Snart Fuglejakt?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

SERIEN ER NETTOPP BEGYNNT ASSHOLE!

Brann topper til slutt!

Snart Fuglejakt?

8682420[/snapback]

Vet mammaen din at du poster stygge ord på internett?

Blir herlig å gruse brann på staddaæææn i morgen, men juletrærne piper :yes:

Lenke til kommentar

LSK har god statistikk mot Brann de siste årene....7 seire på de 11 siste kampene. Får håpe den statistikken blir enda bedre i kveld...

Sannsynlig lagoppstilling:

Müller

Rambekk, Andresen, Kippe, Stefanutto

Riise, Mouehli (Søgård), Brenne

Myklebust, Occean, Sundgot

Ingen store overraskelser her...Occean er ikke 100% sikker, så da kan det bli Sundgot i midten framme, og Strand på venstrekanten. Myklebust er heldigvis klar igjen, etter skulderskaden han fikk mot Stabæk. Søgård kan være aktuell sentralt på midten, siden Wehrman må sone for gule kort.

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...