bryggern Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 eg syns det var godt argumentert eg.. 8475356[/snapback] hva var argumentet egentlig? meningsløst 8475362[/snapback] Neeh. Han sa jo at dei suge... Og før det motsatte e bevist, so syns eg da e eit godt argument... Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 eg syns det var godt argumentert eg.. 8475356[/snapback] hva var argumentet egentlig? meningsløst 8475362[/snapback] Neeh. Han sa jo at dei suge... Og før det motsatte e bevist, so syns eg da e eit godt argument... 8475720[/snapback] to vinn, en uavgjort. I de fleste øyne vil det se de ikke suger. Men såklart finnes det noen småunger som ikke vet bedre. Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 eg syns det var godt argumentert eg.. 8475356[/snapback] hva var argumentet egentlig? meningsløst 8475362[/snapback] Neeh. Han sa jo at dei suge... Og før det motsatte e bevist, so syns eg da e eit godt argument... 8475720[/snapback] to vinn, en uavgjort. I de fleste øyne vil det se de ikke suger. Men såklart finnes det noen småunger som ikke vet bedre. 8475725[/snapback] Strømsgodset Fredirkstad og eit anna godt lag.... Godt jobba fugla! Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 hva så? serien i år er jevnere er noen gang. Noen lag skiller seg ut. Hittil har det vært LSK og brann, uten tvil. Har du noe favorittlag? Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 men herregud, strømsgodset e jo kanon. deila, bergdølmo............... Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 selvfølgelig er det tidlig å si noe om hvordan ting utarter seg i år, men tror du skal slite med å forsvare hvorfor lillestrøm "suger". Bare fordi vi har møtt kanskje litt mindre gode lag hittil i år sier det ingenting annet om lilllestrøm en at de kan komme til tops i år. Noe f.eks. rbk ikke har bevist. Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Eg heia på kjøpelaget brann..... Skal bli spennade og sjå kossen da går på lerkendal i helga.... du har heilt rett i at serien e javn, og da skal bli kjekt å sjå kas lag som skiller seg ut når vi har komt litt inn i sessongen.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Eg heia på kjøpelaget brann.....Skal bli spennade og sjå kossen da går på lerkendal i helga.... du har heilt rett i at serien e javn, og da skal bli kjekt å sjå kas lag som skiller seg ut når vi har komt litt inn i sessongen.. 8475970[/snapback] lykke til mot rbk, måtte dere knuse dem grundig Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Eg heia på kjøpelaget brann.....Skal bli spennade og sjå kossen da går på lerkendal i helga.... du har heilt rett i at serien e javn, og da skal bli kjekt å sjå kas lag som skiller seg ut når vi har komt litt inn i sessongen.. 8475970[/snapback] lykke til mot rbk, måtte dere knuse dem grundig 8476063[/snapback] Takk:D vist vi får til det offansive spelt vårt, sånn som mot vif ( som eg hater) so kan det gå vår vei....... Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Takk:D vist vi får til det offansive spelt vårt, sånn som mot vif ( som eg hater) so kan det gå vår vei....... 8476082[/snapback] Hæhæhæ, det gikk jo dårlig som vanlig, mens LSK knuste lille fc lyn, tok over serieledelsen og er på god vei mot gull Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 lsk har jo hatt relativt lett kamp hittil, blir vanskeligere nå. Så håper vi hever oss litt så vi ikke blir knust, men jeg regner med at det er noe så kommer når vi spiller mot sterkere lag. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Med Kippe og Brenne på plass før neste kamp kan det ikke bli annet enn seier, iallfall ikke når motstanderen er Aaalesund... Lenke til kommentar
Hallem Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Takk:D vist vi får til det offansive spelt vårt, sånn som mot vif ( som eg hater) so kan det gå vår vei....... 8476082[/snapback] Hæhæhæ, det gikk jo dårlig som vanlig, mens LSK knuste lille fc lyn, tok over serieledelsen og er på god vei mot gull 8519829[/snapback] SERIEN ER NETTOPP BEGYNNT ASSHOLE! Brann topper til slutt! Snart Fuglejakt? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 SERIEN ER NETTOPP BEGYNNT ASSHOLE! Brann topper til slutt! Snart Fuglejakt? 8682420[/snapback] Vet mammaen din at du poster stygge ord på internett? Blir herlig å gruse brann på staddaæææn i morgen, men juletrærne piper Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 LSK har god statistikk mot Brann de siste årene....7 seire på de 11 siste kampene. Får håpe den statistikken blir enda bedre i kveld... Sannsynlig lagoppstilling: Müller Rambekk, Andresen, Kippe, Stefanutto Riise, Mouehli (Søgård), Brenne Myklebust, Occean, Sundgot Ingen store overraskelser her...Occean er ikke 100% sikker, så da kan det bli Sundgot i midten framme, og Strand på venstrekanten. Myklebust er heldigvis klar igjen, etter skulderskaden han fikk mot Stabæk. Søgård kan være aktuell sentralt på midten, siden Wehrman må sone for gule kort. Pantera Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Til tross for tapet i Bergen, syntes jeg LSK igjennomførte en veldig bra førsteomgang. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kunne egentlig tippet begge veier dette hadde LSK tatt vare på sjansene sine.... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Var vel kanskje en av de bedre kampene i serien så langt. Intens stemning... Hadde ikke vært ufortjent om dere hadde ledet etter første Endret 10. juni 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Vi hadde en omgang hver, og når vi ikke greier og putte etter de sjangsene fortjente vi ikke seieren. Brann var effektive og vant greit nok(Selv om de fikk det første målet på en latterlig dommeravgjørelse, noe som kan ha vært avgjørende for hele kampen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå