Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden

...............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra KFL.no:

Kampen på søndag:

- Etter ett massivt press fra allmøtet oppfordres det til å tråkke til på Åråsen fra 45min før kampstart og til 2x45 er fullført. Siden vi ennå ikke vet navn på de som er utestengt så oppfordres alle til å ta ansvar i tribunelivet. Det ble på allmøtet igår tatt initiativ til forsangerfelt og det vil bli tromme.

Så ser ut som det blir bra med stemning! Heldigvis.. :)

Lenke til kommentar

KFL har jo brukt tromme i noen sesonger, og det funker jo fjell.. Ser ikke noen grunn til å slutte med det nå. Om det er bedre å holde takten uten tromme..Tja.. Bedre eller ikke, så er det lettere å holde takten og jeg synes at tromma hjelper veldig på stemningen.

Lenke til kommentar

Apeberget skal jo ikke nevne noe i denne saken.. De sa i 1998 at TIFO ikke var noe tøft og man aldri skulle se på det Bislet ,men de måtte nok en gang krype til korset og inrømme at TIFO var tøft og er nå landets beste. De får også penger fra klubben for å gjøre slike ting , imotsettning til flere andre. Er bare å putte penger på bøssene i til Fuglatifo når man er på Åråsen ;)

Det er jo diskusjoner innad i Klanen om de skal bruke Tromme,men det skjer nok ikke med det første, men etter TIFO episoden så skulle det ikke forundre meg ;)

Bare se på denne kampen ifjor da Brann vant over LSK på åråsen.. Nevn en supporterklubb som synger såpass for laget sitt i motgang?

Man er dog ikke i nærheten av Brann stadion som trøkker skikkelig en gang i blandt , men man piper jo også på egne spillere.. Når en sang blir poppis på brann stadion trøkker det bra , ellers ikke så mye

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Dette er en svart dag. Kampen var ikke helt slik som resultatet sier ,men det mangler en matchvinner , selvtillit og en ving. Bergen Kanaris holdt fortet i Bergen ved å synge på den blå steinen og ble truet med utkastelse fra fotballpuben for å skape god stemning.

På tribunen så ble kamper godt gjennomført. Hørte ikke klanen i det hele tatt når vi så på TV.

Lenke til kommentar
Da ville du ikke høre klanen... I tillegg til den fine jubelen ved tre anledninger var det synging og mø'ing :p

Hadde dere kutta ut den tromma, hadde dere knapt blitt hørt :D

Når selv nettavisen skriver at Kanarifansen gjorde en sterk prestasjon og var høyrøstet så stoler vi på det ;) Jeg ville gjerne høre klanen ,men mens vi satt på Fotballpuben så hørte vi gang på gang hvilken LSK sanger som ble sunget og startet allsang på fotballpuben.

183990.jpeg

183988.jpeg

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Det betviler jeg ikke. Nå vet jeg ikke hvor mikrofonene er lokalisert på åråsen, men i 1omg hørte jeg KFL ,men det kan ha noe med at jeg kan sangene og kjenner de veldig lett igjen.. Jeg vil si at KFL vant 1omg ,men uten hjelp fra banen ble de siste 30min så tok klanen over.. De siste 10min var det overkjøring. KFL vant stort på TIFO ,men klanen hadde også en fin TIFO.

Nå er det bare å glede seg til ullevål.. Mye mulig at jeg tar meg turen over fjellet for å se på kampen.

Lenke til kommentar

CFD: Resultatet gjenspeiler kampen etter min mening. LSK ble da rundspilt hele 2. omgang, og det var faktisk da alle målene kom.

KFL var på hjemmebane, så det skulle vel egentlig bare mangle at de vant på tribunen. Noe annet ville vært en skam for en såpass stor supportergruppe. Vi gjorde en grei jobb i svingen, men det kunne godt vært bedre også. Ble som det pleier å bli når vi vinner med klar margin, mye tull. (Selv om det var fryktelig morsomt, da.)

Lenke til kommentar

Kanskje på tide å legge fra seg 4-3-3, Nordlie? Du skrøt jo av at du hadde blitt så flink til å se på spillermaterialet du hadde tilgjengelig før du bestemte deg for formasjon. Hva er vitsen med å spille 4-3-3 når vi ikke har ordentlige vinger? Vi framstår jo i øyeblikket som et lag uten plan i angrepsspillet.

Lenke til kommentar
Kanskje på tide å legge fra seg 4-3-3, Nordlie? Du skrøt jo av at du hadde blitt så flink til å se på spillermaterialet du hadde tilgjengelig før du bestemte deg for formasjon. Hva er vitsen med å spille 4-3-3 når vi ikke har ordentlige vinger? Vi framstår jo i øyeblikket som et lag uten plan i angrepsspillet.

som jeg har sagt før

lukter trener bytte og oppvaskmøter i lange baner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...