............... Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Her har vi den stor Lillestrøm SK tråden Ny sesong snart, får komme med mer info her når sesong start nærmer seg. Hvordan tippeligaen ender i år? LSK sin hjemmeside Jeg vil anbefale alle å gå inn på kanarifansen hjemmeside, veldig fin side. Bruk forumet der også. Mange fine bilder. Kanarifansen sin hjemmeside Endret 1. mars 2007 av karlsn Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) *spare hvis det trengs mer info fra første post* Endret 1. mars 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hvis vi vinner mot Søpla på mandag så er vi for alvor med i gullkampen igjen, men taper vi... . Da tror jeg det skal bli tøft å få gullet til til Åråsen. Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Så sant.. Som altid håper jeg lsk knuser enga, men vi har hatt en liten nedtur i det siste :/ Noe som helst skal snus i morra Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Occean angrep Kippe på trening ...det virker som om det er bra tenning i gutta ihvertfall. Trenger det for å banke søpla i morra kveld. Vinner vi, er gullkampen helt åpen, taper vi blir det tungt. mvh Pantera Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Jeg lo litt av det, andre trenere hadde muligens overreagert og sagt at dette ødelegger osv. Men Fjørtoft ser bare positivt på det, og Røsler sitter sikkert og smiler.. Akuratt så¨nn jeg vil ha det. Ska lvære tøft! ellers kan man ikke spille fotball! Vi skal KNUSE enga.. Noen som skal dit? Endret 17. september 2006 av beneiro Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ja, flott av vi fikk opp denne! ''LSK i mitt hjerte''. Enga må vi knuse. Når går kampen? Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Kampen går kl.19.00 På zebra, noe som jeg ikke har :/ Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg lo litt av det, andre trenere hadde muligens overreagert og sagt at dette ødelegger osv. Men Fjørtoft ser bare positivt på det, og Røsler sitter sikkert og smiler.. Akuratt så¨nn jeg vil ha det. Ska lvære tøft! ellers kan man ikke spille fotball! Det kan jo godt hende at Kippe er så utspekulert, at han bare ville tenne Occean litt ekstra.... Men det er helt riktig....det er sånn det bør være. Kriger man på trening, så kriger man i kamp også. Pantera Lenke til kommentar
tnex Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 jaja da var Lillestrøm ståden oppe og, tror det er mange som komemr til å få bruk for denne! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Skal på kampen etterpå, stå i kanari feltet, gleder meg sinnsykt! Endret 18. september 2006 av poborsky Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Skal på kampen etterpå, stå i kanari feltet, gleder meg sinnsykt! 6887648[/snapback] åh lukky bastard.. Krever fult referat etterpå..! Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Da drar jeg avsted til åråsen:D FORZA FUGLA Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Kampen går kl.19.00 smile.gif På zebra, noe som jeg ikke har :/ www.fxt.no sender kampen. Koster 50 kr, men det er det verdt. KimFL Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Må si at kanarifansen virkelig imponerer. Klanen var rimelig bleike i forhold. Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Lillestrøm ja... Pappa heier LSK, fetteren min RBK, Onkelen min Molde, Morfar Fredrikstad, Fadderen min Vålerenga... Kanskje derfor det ble Stabæk på meg Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Lillestrøm ja...Pappa heier LSK, fetteren min RBK, Onkelen min Molde, Morfar Fredrikstad, Fadderen min Vålerenga... Kanskje derfor det ble Stabæk på meg 6889839[/snapback] uffda, men jeg må si faren din høres ut som en fornuftig mann.. Så folkens, syns dere om kampen i dag? Jeg syns selv lsk var gode, enga slapp ikke til mye, me ndet gjorde egentlig ikke enga heller. Vi brukte sjangsene våre godt, og putta to. Koren var genial som alltid Litt synd at Heinz skal "save" den ut, så går den rett inn Men that's life, poenget er jo at nå er vi med i kampen igjen. Jeg må si at jeg fortsatt har tro på lsk! Spesielt etter denne kampen! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Knallbra av Koren i kveld. Håper han blir i LSK lengere enn antatt, denne spilleren er bare helt fabelaktig. Så ikke kampen, men oppsumering fra TV2 fikk jeg med. To nydelige mål fra Koren. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Herlig! Enga synes jeg var tannløse helt til de fikk målet, før det hadde de ikke skapt en dritt? Forøvrig var det bra stemning på feltet i dag, og vi vinner en fortjent seier! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Gratulerer med en velfortjent seier LSK. Håper dere klarer å ta hjem gullet nå. Er ikke langt opp. En liten smell for Brann og RBK nå så er dere der. Hilsen Nevnarion, Vålerenga-fan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå