abene Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bokhandelen Amazon.com har trolig planer om å slippe en e-bokleser i nærmeste fremtid - detaljene har lekket ut på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Omtrent på størrelse med et A5-ark og på tykkelse med en mobiltelefon. Greit nok det og spesifikasjonene, men den ser jo ikke ut. Også mangler den farger. Lurer på hva prisen blir? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Akkurat en sånn type skal jeg ha! Har sett på noe andre, men problemet der at oppløsningen er så dårlig. Lurer også på hvordan lysstyrken på den skjermen er? Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Håper dette bare er en tidlig prototyp, for designet ser relativt møkk ut. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ja, ser relativt 1995 ut egentlig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tar den PDF? Hvis ikke blir den uaktuell.. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) I aftenposten så var det en som hadde testet noe lignende http://www.aftenposten.no/kul_und/litterat...icle1451554.ece Ser penere ut, men ikke så mange redigeringsmuligheter... Endret 13. september 2006 av ShitHead_No Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Den så virkelig ut som et produkt jeg kunne ha plukket opp og tatt med hjem fra en søpplefylling.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 jeg håper virkelig at 4600kr ikke er en pris som kommer til å bli aktuelll for noen av produktene Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg liker ordet lesebrett og håper det blir det blir vanlig i norsk dagligtale etter hvert. Ellers så synes jeg Sonys lesebrett ser mye lekrere ut. Den så virkelig ut som et produkt jeg kunne ha plukket opp og tatt med hjem fra en søpplefylling..6854802[/snapback] Jepp, designen ligger litt på tastaturer fra tidlig 90-tall, Commondore 128, gamle starwarsleker osv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Lesebrett fungerer faktisk ganske bra edit: er ikke det bare en konseptmodell enda? selv om den ser mye mer snax ut da... Endret 13. september 2006 av MrLee Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Vil det være mulig å få inn en søkefunksjon slik at man kan søke etter ting i dokumentet man leser, eller vil dette kreve for mye ressurser/strøm? Den ser jo flott ut, og kan sikkert fungere bra til mange ting. Dog er jeg fortsatt noe skeptisk. Sitter jeg med en øving må jeg ofte slå opp på flere plasser i boken jeg holder på med, og dette tror jeg blir vanskelig å få til på en skikkelig måte. Er det noe man leter etter føler jeg en vanlig bok er mye bedre (hvis søkefunksjon blir implementert blir det nok en del bedre, men fortsatt ikke like bra). Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Lurer også på hvordan lysstyrken på den skjermen er? 6853951[/snapback] Lysstyrken er vel null; sitter du i bekmørket, ser du vel absolutt ingenting på den. Mens den er lesbar straks du får lys på den, og kan til og med brukes ute i solen Endret 14. september 2006 av Sigurd2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Vil det være mulig å få inn en søkefunksjon slik at man kan søke etter ting i dokumentet man leser, eller vil dette kreve for mye ressurser/strøm? Den ser jo flott ut, og kan sikkert fungere bra til mange ting. Dog er jeg fortsatt noe skeptisk. Sitter jeg med en øving må jeg ofte slå opp på flere plasser i boken jeg holder på med, og dette tror jeg blir vanskelig å få til på en skikkelig måte. Er det noe man leter etter føler jeg en vanlig bok er mye bedre (hvis søkefunksjon blir implementert blir det nok en del bedre, men fortsatt ikke like bra). 6855806[/snapback] tja, du kan sikkert bla direkte til side X, eller legge opp bokmerke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå