malinps Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Noen andre som har erfart at XP finner Xbox 360'er som ikke eksisterer? Hva slags tilkobling brukes mellom pc og xbox? Skjermen min er det eneste som er koblet til usb-port (som hub) og i firewire-porten er det en kabel uten noe i andre enden? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Du kan koble sammen xbox og pc'en ved bruk av windows media connect. Da kan du kun streame lyd og bilde. Men hvis du installerer media center 2005, vil du kunne streame xvix/divx, og hd filmer av format mwv. Men først må man installere par programmer og en liten tweak. Avforum har en guid som du kan benytte deg av. Alt skjer via nettverk. Endret 13. september 2006 av samye83 Lenke til kommentar
malinps Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ehh... som jeg prøvde få frem: Jeg har ingen Xbox og ingen planer om skaffe en. Det er hele poenget. Men XP fant en likevel. Kom langt nok i innstallasjonen til at XP nu overvåker den som en extenderenhet. Og dette har jeg ikke funnet ut hvordan jeg kan fjerne. Dette er ikke et problem for meg, jeg nevnte det bare som en rekordskrullete windows-feil. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tolket overskriften som en kommentar til at Xbox 360 ikke leverer det den lover, jeg ville endret den til å beskrive det du vil fram til. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kan det være at du har trådløst nettverk, og nabo'n har 360'n sin tilkoblet det trådløse nettet sitt, som din PC finner fordi nabo'n sitt nett er åpent ? mvh Kjetil Lenke til kommentar
malinps Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Nei jeg har ikke trådløst. Jeg er på vei til den herlige linuxverdenen men er nødt til beholde xp for visse oppgaver i hvert fall 6-12 mnd til, og da er det skremmende ha slike opplevelser. Denne begivenheten er jo ikke farlig men du vet liksom ikke hva det neste er - alt kan skje, når som helst. Nå får jeg altså opp en aktivitetsmåler for en Windows Extender-enhet hver gang jeg slår på pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå