Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei! Jeg holder på å kopiere kassetter over til harddisk for å brenne de på cd. Når jeg hører lyden mens jeg kopierer så er det bra lyd. Men når jeg spiller den samme lyden fra harddisken så blir stemmene forvrengt. Jeg har satt ned lyden på LINE IN men det hjelper ikke. Kan det være programmet jeg bruker; Audacity? Eller er det noen innstillinger jeg kan bruke for å få lyden bedre. Lenke til kommentar
space Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det er nok helt sikkert instillingene som gjør at det blir slik du forklarer. Hvilke som ikke står riktig er det vanskelig å si. Karn være instillinger for lydkortet eller instillinger i programmet. Er det bare vokalene som blir forvrengt? Hvis det er tilfelle er det nok ett eller annet filter enten i programmet eller i instillingene for lydkortet. Kanskje et karaokefilter?` space Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er nok helt sikkert instillingene som gjør at det blir slik du forklarer. Hvilke som ikke står riktig er det vanskelig å si. Karn være instillinger for lydkortet eller instillinger i programmet. Er det bare vokalene som blir forvrengt? Hvis det er tilfelle er det nok ett eller annet filter enten i programmet eller i instillingene for lydkortet. Kanskje et karaokefilter?` space 6854392[/snapback] Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå