Gå til innhold

Anime/Manga avdeling på ok.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva i guds navn har manga med hardware og overklokking å gjøre..det har ikke engang noe med spill å gjøre (sett bort fra Oni og diverse syke pervo-japanske hentaispill).

Mangategneserier er en nisjehobby for rike folk (bladene koster jo rundt 100kr stk), og jeg tviler på at veldig mange vet forskjellen på Karate Girl og Crimson. Hold deg i sidene der det allerede fins forum for slikt da..

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-29 18:21 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Det finnes jo seksjoner her på HW.NO med ting som ikke har direkte med data å gjøre.. Så en Anime seksjon her hadde vært topp! Det er fler som samler på Anime blader/filmer/andre ting enn folk vet! :-) Men nå stikker jeg og ser på "Castle In The Sky" .... :-)

Lenke til kommentar

Har nettopp forelska meg i anime etter å ha sett .hack//SIGN og Noir. Driver på å tråle gjennome en del filmer for tida - Ghost in a Shell, Spirited Away, Princess Mononoke ++ Hvis mange nok er interessert så er jeg helt sikker på at en liten Off Topic-del dedikert til Anime/manga kan fikses ;)

Lenke til kommentar

Hey Corleone!

Haha, de filmene du nevnte har jeg nettop kjøpte på sone 1 dvd! Sone 1 er best! ALLTID! Bare så det er sagt... Digger sone 1 filmene fra USA.. Mine Anime dvd'er har orginal OG amerikansk lyd spor! Nydelig... Du har også kjøpt disse på sone 1, eller? Jeg har begynt å bestille fra www.cduniverse.com ... Man får 1 Anime film inkl porto for ca 220 kroner! Bra pris... Til sammenligning koster import til Norge ca 300 for en film i butikk (uten å nevne navn på butikkene!) Ellers blir det å kjøpe middelmådige sone 2 filmer (norske utgivelser) som suger med tanke på ræva bonus materiale (standard dritt at det er slik) og ofte støy på bildet...

I dag fikk jeg "Castle In The Sky" og den var fantastisk fin! Får "Ninja Scroll" (en av de største titlene!) i posten snart! "Priness Mononoke" er en favoritt.. "Akira" er jo klassikeren over alle! :-)

Stay Anime!

Lenke til kommentar

Det er en kompis som har kjøpe de filmene da, men jeg kommer nok til å kjøpe de når pengene strekker til. Skal først bli ferdig med B5 ++ Uansett så bestiller vi bare sone 1. Vi bruker DVDboxOffice i Canada, og de sender gratis i tillegg til at de er svært billige. Det som er så bra med dem er at de sender pakkene som "gave" slik at en ikke får toll på dem ^_^

Seriøst folkens, dere se .hack//SIGN

Lenke til kommentar

heh, jeg digger anime, spesielt neon genesis evangelion, cowboy bebop, ghost in the shell, akira og hellsing. Men jeg ser ikke helt nødvendigheten av å ha en manga/anime-seksjon under hw.no. Er faktisk noe som heter anime.no :) For folk som har lyst å se anime på "kino", så er det visninger på blindern i Oslo hver fredag. Mer informasjon på www.nani.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...