Gå til innhold

Hvilke nye MMORPG ventes i løpet av 2006-2007?


Anbefalte innlegg

Heia!

 

Jeg har gått lei av både WOW og Everquest 2 og nå lengter jeg etter et nytt MMORPG som jeg kan kose meg med Jeg vet at Vanguard er forventet i Januar 2007, men uff sååå leeenge til! Har dere noen tips til hvilke MMORPG som forventes å være bra? eventuelt anbefale meg noen nye single/multiplayer RPG spill?

 

Many thanks!

Endret av Mocci
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vanguard tror jeg blir utrolig kjiipt. anbefaler å styre unna

6853894[/snapback]

 

Javel, har du testet det? Siden du anbefaler folk å unngå det.

6854406[/snapback]

 

Kanskje han har spilt beta, men siden den enda er under NDA har man ikke lov til å si alt for mye enda. Det som kan sies er at de som står bak Vanguard er samme folkene som stod bak EQ1, og de prøver ikke noe nytt med Vanguard enn den samme MMORPG-modellen vi har med EQ1 (og 2) og WoW, altså item-focused, grind.... grind.... end game består av instance raiding.

 

Age of Conan derimot skiller seg ut, ferdigheter teller mer enn items, spillet byr på heavy med PvP, blant annet endgame PvP med Battlekeeps. Osv.

Lenke til kommentar
Vanguard kommer først i 2007.

6858019[/snapback]

 

Så sier MMORPG.com, men Sigil Games (som står bak Vanguard) er rett og slett dumme hvis de ikke får det ut før jul. Julemarkedet er et stort marked.

6861883[/snapback]

 

2007 datoen stammer direkte fra Brad Mcquaid, mener jeg å huske. Spillet er heller ikke klart til release før jul, det gjenstår veldig mye arbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...