Maroder_S Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tilkoblingsmulighetene på nye flatskjermer varierer, men ViewDock er den første som har integrert docking for Ipod. Les mer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Selv om jeg ikke er noe Apple eller Ipod fan så må jeg si att dette var et artig konsept Selve skjermen var som sier her på bjerget : Smukk Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 har selv en ipod ved skjermen, og irriterer meg over at skjermen på ipod'en blinker hele tiden. Kan ikke tenkte meg hvor irriterende det er å ha en ipod rett under pc skjermen! Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det kan umulig bli noen bra kvalitet på videoen som spilles av på skjermen. Den er jo tilpasset visning på den lille iPod-skjermen, og dermed i veldig mye lavere oppløsning enn skjermen er. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bare den funker sammen med Rockbox... Så kan den jo bli interessant. Men jeg tviler på at den gjør det... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Subwoofer i skjermen. Tviler at den er krftig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hoi hoi, meget fancy, men høgtalerene suger sikker, ganske greit på fest om noen har med ipod, det har jeg nemlig opplevd flere ganger Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lekert, å kjøpe dokinstasjon og skjerm kvar for seg blir alldri det samme som dette, synst berre den skjermen var rå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå