Åsmund Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei. Jeg fant ut i dag at gratis wap i 1 mnd betyr å surfe på wap sider. Så, kan jeg lage en egen wap server der jeg legger inn filmer musikk osv og laste ned gratis via mobilen da? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvorfor ikke bare sende tingene dine over fra pcen din til mobilen ved hjelp av kabel eller blåtann? Gir ikke noen mening å opprette en wapside og laste ned ting (veldig tregt) istede for å legge det inn med kabel.. men det er mulig å gjøre det, så lenge du har gratis wap.. Er bare å legge filene dine ut på nettet.. Hvor vidt dette er lov er en annen sak da deling av musikk osv ikke er lov over nettet.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 jeg må legge filene ut en wap side iaåfall, for å surfe på ikke wap sider har resultert i tomt kort. jeg vil ha muligheten til å laste ned ting og tang når jeg er på hytta eller andre steder. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 http://www.freewebmasterhelp.com/tutorials/wml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå