Jack_Daniels Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Sex er en konkurranse, første til å bli ferdig vinner. 6868142[/snapback] og du har dame? hun kan ikke ha det godt om du skynder deg for å komme slik at ikke hun får komme :!: nei ass håper det ikke er slik... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg er ubeseiret, hvis det er det du spør om. Hvis hun vil komme, så får hun bare legge seg i hardtrening. Det er fakta at jo bedre man er til sex, jo raskere man blir ferdig. Jeg er tydeligvis den flinkeste av meg og damen, hvorfor skulle hun ikke ha det godt når jeg tydeligvis er så god i sengen? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg er ubeseiret, hvis det er det du spør om. Hvis hun vil komme, så får hun bare legge seg i hardtrening. Det er fakta at jo bedre man er til sex, jo raskere man blir ferdig. Jeg er tydeligvis den flinkeste av meg og damen, hvorfor skulle hun ikke ha det godt når jeg tydeligvis er så god i sengen? 6868171[/snapback] jaja.. dette får være mellom deg og damen din jeg skal ikke slenge drit om måten du gjør det på.. så det jeg har lært i dag er at, jeg er uvanlig som vil tilfredstille damen min, og at egentlig skal jeg skynde meg som faen for å komme så jeg ENDELIG ETTER ALL DENNE TIDEN kan komme meg ut å ta meg en sigg... jeg forsetter på min måte jeg du... så får du forsette på din men jeg har et tips til deg, ta deg en sigg rett før sammleie da holder du ut leeenge.. slik er det iallfall med meg... kansje d er enda en merkelig sak med meg, men det kan være en fordel og Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Axzter, folk er bare missunlig for de ikke klarer å holde ut så lenge:p Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Axzter, folk er bare missunlig for de ikke klarer å holde ut så lenge:p 6868204[/snapback] takk for den men vet ikke helt hva som går gjennom hovve til folk nå... kan ikke forestille meg at å tilfredstille damen min kan være så galt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men personlig har jeg ting å gjøre om dagen, jeg har ikke tid til å tilfredsstille alle rundt meg og bruke så lang tid som mulig på sex og dette såkalte forspill-fenomenet som folk snakker om for tiden. Jeg er student på heltid, jeg har oppgaver å skrive og caféer å besøke. Får jeg først litt fritid, så gidder jeg ikke bruke det på å slite ut tungen min på noe så kjedelig. Hadde vært greit med så mye fritid som du har, men jeg har andre prioriteringer. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men personlig har jeg ting å gjøre om dagen, jeg har ikke tid til å tilfredsstille alle rundt meg og bruke så lang tid som mulig på sex og dette såkalte forspill-fenomenet som folk snakker om for tiden. Jeg er student på heltid, jeg har oppgaver å skrive og caféer å besøke. Får jeg først litt fritid, så gidder jeg ikke bruke det på å slite ut tungen min på noe så kjedelig. Hadde vært greit med så mye fritid som du har, men jeg har andre prioriteringer. 6868254[/snapback] Tid har jeg, jeg går ikkje på skole og ikke på jobb, begynder på jobb i oktober... men iallfall du får gjøre som du vil, men jeg skal iallfall gjøre den damen jeg elsker fornøyd!! dessuten viss du mener at å glede en kvinne er kjedelig da fortjener du ikke tittelen som mann... etter min mening Endret 15. september 2006 av axzter Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg er student på heltid, jeg har oppgaver å skrive og caféer å besøke.Hihi, en måned gammel student, og man er allerede en reinkarnasjon av selve student-prototypen Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ikke at jeg ønsker å ha mer bensin på det store bålet, 10-15 min er vel gjennomsnittet om jeg ikke husker feil men 1-3 timer? ville tro at du hadde fått store vansker med å prate etter en slik "maraton session" Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ikke at jeg ønsker å ha mer bensin på det store bålet, 10-15 min er vel gjennomsnittet om jeg ikke husker feil men 1-3 timer? ville tro at du hadde fått store vansker med å prate etter en slik "maraton session" 6868475[/snapback] Kjenner ei som brukte 1 time en gang, hun hadde problemer med å snakke dagen etterpå fordi tungen var meget vond sa hun Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Hmm.. Det er vel uansett ikke hvor lenge man holder på som er målet, det er vel heller hvordan man klarer å tilfredsstille partneren. Etter min mening. Er jo ikke noe poeng i å gi ræva oralsex i 50 min. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hmm.. Det er vel uansett ikke hvor lenge man holder på som er målet, det er vel heller hvordan man klarer å tilfredsstille partneren. Etter min mening. Er jo ikke noe poeng i å gi ræva oralsex i 50 min. 6868556[/snapback] kvalitet foran kvantitet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 kvalitet foran kvantitet. Kvalitet foran varighet, kanskje Lenke til kommentar
ttd Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Er jo ikke noe poeng i å gi ræva oralsex i 50 min. 6868556[/snapback] Jo, jeg synes ræva skal få noen slikk også. Rimming er bare herlig Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Oralsex er egentlig for oppvarming å regne, og det gjør en jo ikke i flere timer... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 ta deg en sigg rett før sammleie da holder du ut leeenge.. slik er det iallfall med meg... kansje d er enda en merkelig sak med meg, men det kan være en fordel og Ingenting er som å kline med litt røykeånde. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ingenting er som å kline med litt røykeånde.Det er skikkelig HAWT! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Jo, jeg synes ræva skal få noen slikk også. Rimming er bare herlig 6868654[/snapback] Ingenting er som å kline med litt røykeånde. 6868706[/snapback] Haha! :!: Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jo, jeg synes ræva skal få noen slikk også. Rimming er bare herlig 6868654[/snapback] Rimming er ikke oralsex ta deg en sigg rett før sammleie da holder du ut leeenge.. slik er det iallfall med meg... kansje d er enda en merkelig sak med meg, men det kan være en fordel og Ingenting er som å kline med litt røykeånde. 6868706[/snapback] Røyk forverrer blodsirkulasjonen og får blodårene til å trekker seg sammen, jepp et skikkelig godt tips der ja.... Røykeånde synes jeg er uapetittelig, men for likesinnede er vel ikke det et noe stort problem. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvorfor er ikke rimming oralsex? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg