bortevekk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg tar, så tar jeg litt til, og før jeg gir så tar jeg enda mer! Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Synst det er en koselig lukt jeg 6853766[/snapback] Åh, det er nå stor individuell forskjell. Har vært ute for noen som strengt tatt ikke har fristet noe særlig. Ikke alle som kommer rett fra dusjen vettu Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Åh, det er nå stor individuell forskjell. Har vært ute for noen som strengt tatt ikke har fristet noe særlig. Ikke alle som kommer rett fra dusjen vettu 6855611[/snapback] Kanskje ikke, jeg har ikke vert borti så alt for mange da Men de jeg har vert borti hadde fantastisk lukt Men ja, det finnes sikkert mye snusk der ute også Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Men generelt er mus digg ja - ingen tvil om det Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Helst glattbarbert og nyvaska må jeg få legge til Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Helst glattbarbert og nyvaska må jeg få legge til 6855669[/snapback] Ikke minst våt Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ja takk, begge deler Og gjerne samtidig om muligheten byr seg Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Helst glattbarbert og nyvaska må jeg få legge til Absolutt...Ingenting er bedre enn det Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 har ingen erfaring med det, men tenkte jeg kunne poste litt god gammeldags skremselspropaganda fra dagbladet her Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 har ingen erfaring med det, men tenkte jeg kunne poste litt god gammeldags skremselspropaganda fra dagbladet her 6857330[/snapback] Da vil jeg følge opp med denne. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Herregud, hvis folk skulle beskyttet seg mot alt, kunne de like greit søke om å la være å bli født. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Herregud, hvis folk skulle beskyttet seg mot alt, kunne de like greit søke om å la være å bli født. 6857515[/snapback] Du går altså ikke rundt med hjelm på hodet i tilfelle noe skulle falle ned fra himmelen? Jeg trodde det var vanlig, jeg. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Å leve er farlig det, du kan dø av det Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg vet hvertfall vi jenter er ofte redde for at vi skal lukte rart nedentil, og da er det mange som ikke klarer å slappe av nok til å nyte det. Det går jo an å vaske seg først da... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Og et lite tips til de som ikke helt vet hvordan de skal be sin kjære om å vaske seg. Gå i dusjen selv først, så skal du se at partneren følger etter og tar en dusj sammen med deg Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Gni fingeren din på saftene hennes, og kos henne i ansiktet med hånden din etterpå, da finner hun fort ut at hun skal gå i dusjen. WARNING: Akten kan bli ødelagt av dette. Lenke til kommentar
Cowboyen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Deilig å sleike glattbarbert mus, så få en god sug av dama etterpå Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jeg vet hvertfall vi jenter er ofte redde for at vi skal lukte rart nedentil, og da er det mange som ikke klarer å slappe av nok til å nyte det. Det går jo an å vaske seg først da... 6857647[/snapback] La meg omformulere.. Selv om vi kanskje til og med er nyvasket, er det mange som ikke klarer å slappe av, fordi de er redde for at det skal lukte rart. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 En annen ting er at det er vanskelig å holde det rent siden jentene har et innvendig kjønnsorgan, det kan være div bakterier der som kan lage lukt og soppinfeksjoner som nødvendigvis ikke er merkbar. Men om en skulle være plaget av bakterier/sopp så finnes det både salver og medisin mot slikt. Jeg har ikke vært borti at jenter uten noen god grunn har en "mindre behagelig" lukt nedentil, det har som regel en grunn som kan fikses. Frykten for at gutten ikke forteller sannheten når de spør om det lukter er en annen ting. Jeg ville ha hatt store vanskeligheter med å si noe slikt til en jente jeg liker fordi jeg ville ha følt meg som en drittsekk, har hørt episoder der jenta rett å slett ha begynt å vassgaule når en mindre omtenksom kjæreste sier at hu stinker nedentil. Lenke til kommentar
skoTner Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ja, som topicen sier, hva er ditt forhold til oralsex? Er du den som alltid mottar, og aldri gir tilbake? Eller elsker du å gi? Jeg vet hvertfall vi jenter er ofte redde for at vi skal lukte rart nedentil, og da er det mange som ikke klarer å slappe av nok til å nyte det.Fyr! 6853583[/snapback] Vel, kanskje dumt å svare siden du allerede vet det? Muahaha... Men for diskusjonens skyld da. Er av den som alltid gir og aldri mottar ja, men har akseptert det og har da vent meg til å like det å gi bedre enn det å motta. Jenter kan nok være redd for mye rart, og det med lukt er jo en ting. Men hvis man er flink med hygiene så er det som regel ikke noe problem. For meg er det aller viktigste i oralsex og sex i det hele tatt hygiene. Det er en skikkelig turndown hvis hygienen er dårlig. Og er dette i orden burde det ikke være noe problem for noen av partene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg