Intern Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei, har en AMD CPU Athlon 64 X2 5000+ Socket AM2 2.6GHz 2x512 som jeg gjerne vil ha overklokket! Jeg er en nybegynner og om dere kunne sagt alt jeg må gjøre for å få opp Hz`en til ca 3.0, så hadde det vært kjempe fint! Specc: CPU`en er luftkjølt, 1 STOCK CPU vifte (blir oppgradert) og 5x 120mm vifter i kabinett og en i PSU. PSU: ANTEC TRUE POWER 2.0 550W PEC RAM: GEIL 2GB (2x1GB) PC6400 DDR2 800Mhz BGA Brushed Aluminum Heat Spreader HK: ASUS S-AM2 nForce 590-SLI ATX 2xPCI-E Audio 2xGbLAN 1394 SATA Raid PS: Aner ikke hva temperaturen ligger på fordi jeg ikke har fått delene enda, men jeg regner med at når dere har svart her så har jeg delene! :o) På forhånd takk! MVH Intern Lenke til kommentar
genexxa Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har også bestillt samme CPU, og vill overklokke den til samme nivå som din! Ingen som kan hjelpe 2 stakkars newbie´s inne overklokking? Resten av specc i Signatur Lenke til kommentar
Changis Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 let litt rundt, baade her i forumet og google foer du poster et spoersmaal som egentlig er besvart mange ganger foer... ellers sjekk signaturen min for guider det du aldri komer til aa fa, er en tilrettelagt overklokkings guide kun til din pc.. da alle pc'er er bygd opp forskjellig, og til og med CPU,en trenger ikke vaere 100% sikkert klarer 3ghz.. kan vaere daarlig stepping.... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Denne tråden er ikke lenger i bruk! Jeg kjøpte en E6600 istedenfor! Og er superduper fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå