Gå til innhold

Kjøp av C2D for spill, tak 9 laken. OK oppsett?

Anbefalte innlegg

Hei

Har forespurt folk jeg kjenner, pluss lest en del selv, og har kommet fram til dette oppsettet:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=34529

Vil dette være ok ut ifra et tak på rundt 9000? Har ikke planlagt overklokking, skal brukes for det meste til spill, som Oblivion. Har ikke lagt ned mer i skjermkort grunnet at jeg heller vil legge penger i DX10-kort, men må ha et som fungerer ok i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket minne tenker du på da? Eneste jeg finner av 2GB CL5-minne er dyrere enn det jeg har satt opp.

Og så var det kabinetter da. Det er vel der, minne og HK jeg har minst peiling. Hadde full oversikt tidligere, men det er lenge siden jegsatt sammen XP1800+'en min....hehe

Lenke til kommentar
Hvilket minne tenker du på da? Eneste jeg finner av 2GB CL5-minne er dyrere enn det jeg har satt opp.

Og så var det kabinetter da. Det er vel der, minne og HK jeg har minst peiling. Hadde full oversikt tidligere, men det er lenge siden jegsatt sammen XP1800+'en min....hehe

6853643[/snapback]

Disse for eksempel.

Angående kabinett kan du velge for eksempel dette.

EDIT: la til quote

Endret av Henrikse
Lenke til kommentar

Interessant. Da har jeg gjort de endringene, og ligger nå en del under budsjett. Hvis jeg får byttet ut HK så får jeg alt fra Komplett.:p

Evt. andre forslag til områder jeg kan legge litt mer penger i? Har da ca. 500-700 å gå på. Det er ingen must å må bruke opp alt så klart, men hvis det er noe som mangler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...