Gå til innhold

Nokia N70 i vaskemaskinen

ziwiz

Anbefalte innlegg

Heisan, jeg var så smart at jeg ikke tok ut telefonen da jeg heiv buksen min på vask.. Dette endte da opp med en defekt telefon. Jeg har vært å hørt med telehuset angående telefonen, men de sa at den kan plutselig funke etter 1 dag eller 1 år... Det er noen måneder siden dette skjedde nå, og den fungerer fortsatt ikke, har tatt noen målinger på batteriet til telefonen og det kan virke som denne er død. Har ikke testet noen nye batteri siden dette vil koste penger, og jeg vil ikke risikere at det også blir ødelagt.

Kan jeg gjøre noen målinger som kan si meg om telefonen kanskje er i orden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisan, jeg var så smart at jeg ikke tok ut telefonen da jeg heiv buksen min på vask.. Dette endte da opp med en defekt telefon. Jeg har vært å hørt med telehuset angående telefonen, men de sa at den kan plutselig funke etter 1 dag eller 1 år... Det er noen måneder siden dette skjedde nå, og den fungerer fortsatt ikke, har tatt noen målinger på batteriet til telefonen og det kan virke som denne er død. Har ikke testet noen nye batteri siden dette vil koste penger, og jeg vil ikke risikere at det også blir ødelagt.

Kan jeg gjøre noen målinger som kan si meg om telefonen kanskje er i orden?

6853524[/snapback]

"målinger" er bortkastet tid i ditt tilfelle.. Denne telefonen er mest sansynlig død som en sild.

Bare å skrape sammen penger til en ny desverre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...