Qwseyvnd Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hei, spilte Mafia en stund, var imponerende over grafikken og oppdrager osv...men pc min hakker (se sign.) Fetteren Ole har Dell Dimension 8200, den hakker ikke. Spesifikasjon: Dimension 8200 CPU: Intel 2ghz Willamette RAM: 512mb RD GFX: GeForce3 Ti500 HDD: 60gb 2mb Modemkort og nettverkskort Turtle Beach Santa Cruz 1024 lydkort Altec Lansing ADA885W Mini-tower Hans pc gikk bedre enn meg, hvorfor...pga CPu og RAM? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 prøv å skru av 3dsoundeax Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Kan jo være at han har stilt litt ned i driveren, vsync-aa-af? har du det på? slå det av da går det glattere. Er innstilingene i spillet like? kan jo være at du har noe stilt høyere enn han Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 dette har du sikkert gjort men jeg sier det fordet: oppdater driver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå