scorcho Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 hei, har tenkt til å kjøpe meg en nytt am2 toppkort med nvidia 590. Har sett litt på asus sitt og tror kanskje det er det beste, men hva med de andre toppkortene fra abit,gigabyte,msi osv? noen som heller vil anbefale ett annet kort eller er asus kanskje det beste?? Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Ser at komplett har tatt inn MSI K9N Diamond til en gunstig pris. Her får du et bra hovedkort med creative lyd til en rimelig penge. Kortet har alle nF 590 egenskapene. Endret 13. september 2006 av Tor-K-El Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Asus Crosshair er ett meget bra kort, iallefall hvis en ser bort fra alle de glorete lysene som er over hele kortet ()"#%! Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 skulle gjerne hatt ett 590 kort da, mange her som mener at kanskje msi k9n diamond kan være bedre en for eksempel asus sitt toppkort? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva tror du Crosshair-kortet er da? Eller M2N32SLI-Deluxe. Begge disse kortene er mye bedre enn MSI-kortet (som forøvrig dør rett som det er, ref. XS-forumet, Komplett og ett par andre webshops) Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 sorry forvekslet crossfire og crosshair Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 synes crosshair er litt dyrt, men mener du/dere da at M2N32SLI-Deluxe er den beste kandiaten. Leste den kunne ha litt lyd og minne problemer? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg har M2N32SLI-Deluxe selv og har ikke opplevd minneproblemer med noen som helst minnebrikker. Har prøvd _mange_ brikker, alt fra billige value-brikker til de dyreste av de dyre, OCZ, GeIL, Corsair osv. Lydproblemer kan jeg dessverre ikke svare deg på, da det er det integrerte lydkortet er noe av det første jeg deaktiverer, hehe. Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) hva med en av disse til hovedkortet? noen anbefalinger. går kanskje får ditt hovedkort Crucial Ballistix PC2-6400 (800) 1 GB eller Kingston HyperX DDR2-800 6400 1 GB?? hmm har også veldig lyst på den crosshairen selv om den er ganske dyr den er vel litt bedre en den andre asusen (sli deluxen) Endret 13. september 2006 av scorcho Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Skjønner hva du mener med glorete lys: Endret 13. september 2006 av Håkki Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) herregud hva skjer med utsolgte komponenter, har tenkt til å kjøpe meg ett hovedkort, prosessor ,minne og en egen prossessor vifte og det meste er utsolgt i alle nettbutikker bortsett fra de aller "dyreste" Endret 13. september 2006 av scorcho Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 nå har jeg gått for m2n32 deluxe hovedkortet og Crucial Ballistix PC2-6400 (800) 1 GB CL4 , får krysse fingrene at det ikke blir noe bluescreen etc. Er vel ingen som har noen dårlige erfaringer med akkurat de to typene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå