M`kululu Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 på http://www.3dfxcool.no har de to typer leds, vanlig og uv. hva er forskjellen??? vil helst ha noen som lyser ca like kraftig som ledsa på chieftecen min. og vil de passe i nevnte kabinett? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Det at ledsa passer er ikke noen problem. Jeg har selv blåe uv leds og disse lyser veldig godt, men hvis du bestiller de hvite så lyser disse så kraftig at jeg i allefall ikke får sove pga at det er så lyst Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 så uv leds er svakere enn vanlig led????? trodde d var omvendt... hadde vert fint med et klart svar på hva som lyser best av uv o vanlig og i tilfelle hvor mye bedre dårligere enn standard chietec leds. Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg kjøpte blå og grønne UV led's, men synes de lyser litt dårlig. (kanskje det har noe med å gjøre at jeg kjørte dem rett på 12V uten motstanden..) Har ikke testet de vanlige da.. Men hvis du kjøper flere farger, vær obs på at grønne uv-led's lyser veldig gulaktig. -Rolf- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå