arobicRoy Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg lurer på om noen vet hva som skjer, hvis jeg som kun har lappen for førekort kl B kjører en lett lastebil. Det vil altså si klasse C eller C1? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du får bot. Fordi du ikke har sertifikat for det fartøyet du fører. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kan nok bli verre enn bot, det blir det samme som å kjøre uten lappen totalt. I verste fall mister du lappen du har fra før og i tillegg kan du få en utsettelse før du kan ta den igjen.. Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Okay, er det vanskelig å ta lett lastebil lappen? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det spørs jo hvor god du er. Selv syns jeg det er lettere å kjøre stor bil / lastebil enn det er å kjøre bil. Men det varierer fra person til person. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er du skikkelig uheldig og får skylden for ett uhell kan du nok få regresskrav fra forsikringselskapet, blir fort dyr morro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå