gammalost Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 CPU Core 2 duo E6600 RAM OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel PC6400 Hovedkort ASUS P5B Deluxe wifi (nyeste bios) Jeg er ganske grønn når det gjelder overklokking, og har ikke gjort annet enn ren FSB-overklokking. Mitt problem er at jeg ikke får klokket mer enn til FSB 310, dvs 2,79GHZ. Er rammen for dårlig eller kan det være annet som bremser? Enhver form for hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 CPUCore 2 duo E6600 RAM OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel PC6400 Hovedkort ASUS P5B Deluxe wifi (nyeste bios) Jeg er ganske grønn når det gjelder overklokking, og har ikke gjort annet enn ren FSB-overklokking. Mitt problem er at jeg ikke får klokket mer enn til FSB 310, dvs 2,79GHZ. Er rammen for dårlig eller kan det være annet som bremser? Enhver form for hjelp mottas med takk. 6853122[/snapback] Ta en titt på denne. Kan vel ikke få det forklart enklere! http://forumz.tomshardware.com/hardware/Co...pict197995.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå