Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Syns du det er vanskelig å snakke om sex?

Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...
  • 2 uker senere...

Til venner, ja. Med noen i familien om sex, ja, med non i familiyen om min egen, nei. Jeg begynte å klage og grine på hvor jævlig brur min var før jeg inrømte at jeg hadde stjalt kondomen hans.

Huff, det er lettere å snakke om andres sexliv enn sitt eget føler jeg ofte.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Flaut å snakke om sex? Vel, kansje, men ikke nødvendigvis, Spørs om hva det gjelder.

Visst jeg kan være anonym / eventuelt foregår over nettet er jeg ganske så open for det.

Men visst det er hjemme med venner og liknende, så er det litt mer flaut. Men jeg vil nok si at, Nei, det er ikke så veldig flaut å snakke om sex, men litt.

Flaut å snakke om sex? Vel, kansje, men ikke nødvendigvis, Spørs om hva det gjelder.

Visst jeg kan være anonym / eventuelt foregår over nettet er jeg ganske så open for det.

Men visst det er hjemme med venner og liknende, så er det litt mer flaut. Men jeg vil nok si at, Nei, det er ikke så veldig flaut å snakke om sex, men litt.

Lenke til kommentar

Det kommer an på hvor lang ned i skittentøyen vi skal. Om det bare er snakk om hva jeg liker best av posisjoner og brunetter/blondiner gjør det meg ingenting hvem jeg snakker med. Men om vi begynner å snakke om hva jeg selv liker og tenner på så nærmer vi oss stadig raskere den ene personen som trenger å vite det. Om jeg tenner på griser med bæsj om munnen er ikke det noe alle trenger å vite. Generelt setter jeg åpen om det aller meste her i livet og kan fint snakke om det aller meste med mer eller mindre alle, men når det kommer til mine personlige preferanser er jeg litt mer selektiv. Kort sagt så er vel snakk om sex helt fritt vilt, mens snakk om min sex er litt mer vernet.

Nei, jeg tenner ikke på griser med bæsj om munnen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...