Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Syns du det er vanskelig å snakke om sex?


Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, jeg syns ikke det. Er jo fullstendig normalt at folk har sex når de er sammen.. og at andre er litt nysgjerrige ;) så kan man velge om man vil svare eller ikke.

6858745[/snapback]

 

Det er normalt ja.. er ikke rart det er så mange unormale mennesker på denne jorden. Men mener du at man snakker om sex på samme måte med alle mennesker, eller begrenser du hva du snakker med avhengig av hvem du prater med? ... og hvordan velger du ut det i så fall?

Lenke til kommentar
Det er normalt ja.. er ikke rart det er så mange unormale mennesker på denne jorden. Men mener du at man snakker om sex på samme måte med alle mennesker, eller begrenser du hva du snakker med avhengig av hvem du prater med? ... og hvordan velger du ut det i så fall?

6859218[/snapback]

Jeg går ikke i detaljer med folk jeg ikke kjenner. Jeg snakker gjerne om sex med folk, men MITT sexliv er ikke på utlån til alle som vil vite.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg kan prate om alt som har med det å gjøre, men jeg prater aldri om mitt sexliv som samtidig involverer ei jente. Av den grunn at jeg ikke vil at venninnene til dama/xen vet alt meg sex-wise. Men ellers funker det bra.. Kan godt prate om sex til foreldra mine og jeg.

 

EDIT: Er en stund siden jeg bodde hjemme nå, så det er ikke akkurat dagligdags at jeg ringer hjem og forteller om mine sexuelle erobringer, så det er sagt :p

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar
Lærer dere om sex i Natur og Miljøfag? :)

6857231[/snapback]

Det står jo nesten som pensum. Har ikke alle det? Vi hadde i 5. og 8. klasse.

6857718[/snapback]

 

Dette var det eneste kapittelet i naturfagsboka vår lærer hoppet elegant over. Tipper hun syntes det var et emne hun ikke syntes var greit å snakke om.

 

Selv har jeg ikke så store problemer med det, men er sjelden et samtaletema hverken hjemme eller blant venner.

Lenke til kommentar

Igrunn! Herre, bare fnising og glising. Husker en gang på barneskola der lærern tegnet en hagekanne (til å vanne blomster med) Så var det noen som fniste noe som "en tiss" eller noe og alle fniste! Kan ikke være lett å være lærer da. Tenk dere hvordan det var i naturfagen når vi faktisk gikk igjennom noe slikt :p

Lenke til kommentar
Vi har aldri hatt om det =/

6858378[/snapback]

Sex og samliv er det største tverrfaglige opplegget nå i tiendeklasse. Lærerene våre valgte å ha det i starten av året, men det kommer nok hos dere også i løpet av året.. :)

Lenke til kommentar
Igrunn! Herre, bare fnising og glising. Husker en gang på barneskola der lærern tegnet en hagekanne (til å vanne blomster med) Så var det noen som fniste noe som "en tiss" eller noe og alle fniste! Kan ikke være lett å være lærer da. Tenk dere hvordan det var i naturfagen når vi faktisk gikk igjennom noe slikt :p

6866604[/snapback]

Nettopp derfor man burde ha mere om det på barneskolen, jeg personlig har måttet lære nesten alt om prevansjon og slikt på egenhånd

 

I mitt tilfelle forklarte de bare hvordan man laget unger (som alle visste fra før) og ingenting om prevasjon e.l.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...