Clerion Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lurer rett og slett på om folk syns det er vanskelig (flaut) å snakke om sex. Hva er spesielt vanskelig og hvorfor? Selv hadde jeg mer problemer med det før jeg hadde hatt det. f9zte bare jeg så en/et(?) kondom omtrent :!: Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har ikke problemer med det! Og har aldri hatt det Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Så sex falt deg bare helt naturlig? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har heller ingen problemer med det, men liker kanskje ikke helt å snakke med foreldrene mine om det. Uansett har de tatt meg på fersken med jenter på rygg opp til flere ganger back in the days, så de vet nok akkurat hva som foregår. 2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ingen problemer med venner og kjæreste. Foreldre, derimot, det er litt verre. Heldigvis har jeg ikke et stort behov for det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nei, jeg har ikke noe anstrengt forhold til det i det hele tatt Det er naturlig for meg, og da prater jeg gjerne om det. Ting blir også gjerne bedre på den måten Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg har ikke noe problemer med å snakke om det med venner Men med andre folk, familie og slikt er det litt verre synst jeg Lenke til kommentar
soool Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 sex er ikkje noe flaut å snakke om synest e sex er heilt natulig å snakke om kan snakke med sex til venner, kjæreste, ja hehe Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ikke noe problem å snakke om sex. Men snakker stort sett kun om det med damer. Mannlige venners sexliv... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg er litt lei av sex. 1 Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jeg er litt lei av sex. 6853998[/snapback] Kan man virkelig bli lei av sex? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har noen venner det er veldig lett å prate om sex med, mens det igjen er noen venner der det blir ganske mye "uhm" og "ehm...". Slitsomt å prate om det med foreldre, så er glad det blir lite av det. Men når det er snakk om sexdiskusjoner i naturfagstimen og slikt, er det stort sett bare jentene som klarer å holde seg ordentlige til det. De andre guttene er alltid sånn: "Ronke, hehehheee. HEHEHEHEHEHEHE!" -_- 1 Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg er litt lei av sex. 6853998[/snapback] Kan man virkelig bli lei av sex? 6854063[/snapback] Hvis du en gang blir gift så får du se selv.. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har et avslappet forhold til dette. Føler jeg kan snakke med venner om det meste om sex, men det er nå en gang slik med gutter at vi skal liksom ikke utlevere våre sexliv i detalj. Klart dette er forskjellig fra vennegruppe til vennegruppe, men tror ikke min teorem er så altfor gal der.. Noen her nevner at det er problemer med å snakke om sex hjemme. Vel, min mor og far har lagd fire -4!- barn sammen, så mulig det er her jeg har fått så avslappet forhold til det :!: Meeen det er vel ikke akkurat hoved-topicen ved frokostbordet da Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Snakker kunn om sex jeg:-( Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg har et avslappet forhold til det - selv når jeg snakker om det med foreldrene mine. De vil ikke vite hva jeg gjør, jeg vil ikke vite hva de gjør. Men jeg synes ikke at det er rart/ekkelt å tenke på at foreldrene mine også både har og har hatt et sexliv. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 kommer vell an på hvem du snakker med det om, med venner er det vell helt greit, men med ukjente du møter på gata (tror ikke det skjer så ofte men hvem vet?) eller med mor og far kan kanskje bli litt mindre gøy. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Men når det er snakk om sexdiskusjoner i naturfagstimen og slikt, er det stort sett bare jentene som klarer å holde seg ordentlige til det. De andre guttene er alltid sånn: "Ronke, hehehheee. HEHEHEHEHEHEHE!" -_- 6854092[/snapback] Lærer dere om sex i Natur og Miljøfag? Btw snakker aldri om sex omtrent så f9ser ikke av det ^^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lærer dere om sex i Natur og Miljøfag? 6857231[/snapback] Det står jo nesten som pensum. Har ikke alle det? Vi hadde i 5. og 8. klasse. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Vi har aldri hatt om det =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg