Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Syns du det er vanskelig å snakke om sex?


Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen venner det er veldig lett å prate om sex med, mens det igjen er noen venner der det blir ganske mye "uhm" og "ehm...". Slitsomt å prate om det med foreldre, så er glad det blir lite av det.

 

Men når det er snakk om sexdiskusjoner i naturfagstimen og slikt, er det stort sett bare jentene som klarer å holde seg ordentlige til det. De andre guttene er alltid sånn: "Ronke, hehehheee. HEHEHEHEHEHEHE!" -_-

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har et avslappet forhold til dette. Føler jeg kan snakke med venner om det meste om sex, men det er nå en gang slik med gutter at vi skal liksom ikke utlevere våre sexliv i detalj. Klart dette er forskjellig fra vennegruppe til vennegruppe, men tror ikke min teorem er så altfor gal der..

 

Noen her nevner at det er problemer med å snakke om sex hjemme. Vel, min mor og far har lagd fire -4!- barn sammen, så mulig det er her jeg har fått så avslappet forhold til det :!: Meeen det er vel ikke akkurat hoved-topicen ved frokostbordet da ;)

Lenke til kommentar
Men når det er snakk om sexdiskusjoner i naturfagstimen og slikt, er det stort sett bare jentene som klarer å holde seg ordentlige til det. De andre guttene er alltid sånn: "Ronke, hehehheee. HEHEHEHEHEHEHE!" -_-

6854092[/snapback]

Lærer dere om sex i Natur og Miljøfag? :)

 

Btw snakker aldri om sex omtrent så f9ser ikke av det ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...