Haraldson Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nei, men så er det langt fra alt som krever en person i hvitt som skriver ut resepter, også. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jepp.. Det er ganske stort sprang fra å være ignorant til å være paranoid.. Kanskje man burde legge seg på et sted i midten? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 vask den i kaldt vann toerk den med ett mykt haandkle, og smoer den inn med spenol. det skulle ordne det Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 men ang. fuktighet så vil den komem tilbake uten rensking av ost i 3-4 eller napping av loffen dager for det holder penis fin og glatt(med mer enn et hint av lukt:D) Lenke til kommentar
Gjest Guest_:)_* Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vil anbefale deg å kjøpe Bacimycin krem. Påfør dette 2 ganger daglig i en uke. Bruk også en mild såpe altså en ph nøytral såpe, for eksempel Asan. For være sikker på at en eventuell soppinfeksjon ikke blomstrer opp igjen, vil jeg at du bruker Daktacort krem 2 ganger daglig. Denne vil også behandle eksemet som dannes rundt soppen. fåes reseptfritt hos apotek. kilde: http://www.lommelegen.no/788580/torr-hud-o...ekker-paa-penis Lenke til kommentar
Gjest Guest_penis_* Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vil anbefale deg å kjøpe Bacimycin krem. Påfør dette 2 ganger daglig i en uke. Bruk også en mild såpe altså en ph nøytral såpe, for eksempel Asan.For være sikker på at en eventuell soppinfeksjon ikke blomstrer opp igjen, vil jeg at du bruker Daktacort krem 2 ganger daglig. Denne vil også behandle eksemet som dannes rundt soppen. fåes reseptfritt hos apotek. kilde: http://www.lommelegen.no/788580/torr-hud-o...ekker-paa-penis ups. siterer meg selv. da jeg glemte å skrive at dette kunne være sopp. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Denne tråden er drøyt 3 år gammel, så budskapet ditt vil nok ikke nå helt fram... Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, det kan være farligt!! Skynt deg til den nermeste legen og få "den" undersøkt XD Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ta deg en ordentlig dusj og bruk mye vann på snurrebassen. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 litt sent å komme med sånne tips np kanskje? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så ikke hvor gammel tråden var før nå -.- Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så ikke hvor gammel tråden var før nå -.- haha profft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå