Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

tør penis! er det farlig?

random007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være at du ikke har skylt bort såpe el. ordentlig, om du har brukt slikt der nedentil. Slikt tørker ut huden, og også snabben, på en veldig effektiv måte.

Og nei, skulle ikke være farlig, men ikke la det gå for langt - det er ikke noe behagelig heller, verken for deg eller eventuelle andre som skal arbeide der nede.

Lenke til kommentar

Bare vent et par dager du. Ramler den av var det farlig, sitter den fortsatt fast var det ikke farlig :p

Spøk til alvor. Hvorfor spør på et forum om slikt, er det ikke bedre å bare ta en time hos legen og få en liten rutinesjekk? Bilene krever kontroll av utstyr ved lang tids bruk, det samme gjelder kroppen ;)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
er sikkert såpe som ikke har blitt onkelig skylt bort som mr.berg sa.

hadde vært fint om dere lot tråden synke

6853457[/snapback]

Da håper jeg tråden synker, mens snabben holder seg over vann. Selv om det kanskje var vann den måtte ha. :D

Edit: Skriveleif

Endret av Utsyn1
Lenke til kommentar
Nesj. Tørr hud, bare. Går bort av seg selv. Du kaster bare penger ut vinduet ved å gå til lege. Evt. bruk fuktighetskrem når du napper i loffen, så slipper du få friksjonssår.

6855974[/snapback]

Blir ikke så mye friksjon når du napper loffen da :p, men bruk glidemiddel hvis du skulle finne på å putte den inn i en rompe... Hahaha.

Lenke til kommentar

Tørrhet nedentil pleier å være fobigående, men varer det for lenge ville jeg anbefale en tur til legen. Man må jo huske på at det er mannens viktigste organ vi snakker om her, så pass godt på den.

Vil du unngå mer tørr hud så er vask med mild såpe å anbefale (som flere andre). Det kan også være smart å vaske litt etter man har hatt sex/nappet.

Lenke til kommentar

Prøv å bruk lactacyd (fås på apoteket)vanlig såpe ødelegger fettlaget og den naturlige bakteriefloraen i den tynne huden (siden vanlig såpe er basisk PH7 og underlivet er surt PH4) og huden sprekker og blir rød/irritert. såkalt "mild" såpe er fortsatt såpe bare med litt fuktighetskrem tilsatt, bruk "intimvask" så slipper du å få slike problem. Vanlig såpe er faktisk en av de største årsakene til soppinfeksjon i underlivet (begge kjønn kan få det) som igjen kan føre til kronisk tørrhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Folk har en tendens til å anbefale lege for de aller minste filletingene nå for tida... :shrug:

6855833[/snapback]

Det er det kvinnfolk gjør. Jeg fikk beskjed av en veninne at jeg var ignorant til min egen helse pga min tro at alt ordner seg med tiden. Har ikke vært hos legen siden jeg var på sesjon for..øhh.. August03..

Vi mannfolk er generelt ikke så flinke til å ta oss et legebesøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...