Gå til innhold

Forslag til modifisering av pc...??

Anbefalte innlegg

Okey, her er saka:

har tenkt å modifisera pc'en min litt (ein del), slik at han blir råkul =).

Har eit chieftec da-01 blått kabinett, men har tenkt å skifta det ut i eit svart eller sølv av same typen (nokon som vil bytta?). kabinettet har ikkje ei skramme. grunnen til at eg vil skifta det ut er at eg vil ha ein meir stilfull pc. skal kjøpa ein samsung 19" lcd om ikkje så lenge. den kan fåast i svart eller sølv. kjøper samme farge som kabinettet eg då har. men før eg startar med "moddinga" lurer eg på nokre ting...

Har ein diskettstasjon, ein lite on brennar og ein pioneer dvd (slot in), og lurer på om det er muleg å få svarte deksel til desse (er det også muleg å få deksla i sølv? er dette akkurat samme svart/sølvfargen som på chieftec kabinetta? stygt slik som eg har det no med blått kabinett og kvit brennar/dvd/floppy. har sett at eg kan få andre dvd'ar i svart, men finst det noka løysing for pioneeren?

Den svarte modellen av DA-01 har ikkje vifte på sida, og eg kjem uansett til å kjøpa ei dør med vindu (m/vifte), rett og slett fordi det er kult.

Forslag til noko å ha inni? tenkte eg skulle ha sånne kalde katodar, men kor lenge varar dei? skal også kjøpa runde ide-kablar. har sett på dei sjølvlysande på microplex, men har ikkje sett dei "live". er dei kule? kva er det som får dei til å lysa? forslag til andre ting?

til slutt vil eg også ha sånn viftestyring frampå m/temp.målar.

Nokon som har forslag til korleis eg skal gjera dette, og til kva eg skal kjøpa? Trur eg kjem til å gå for ei svart løysing ettersom det sikkert er lettast og få tak i svarte delar.

tek imot alle svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såg forresten at det eksisterte nokre kule vifter som var lysande (såg dei på microplex). såg også ein kjølar på netconnection, Thermaltake Volcano 9 Coolmod. Er dette ein god kjølar? mykje støy? korleis er støynivåen og effektiviteten på dei viftene?

ser også at netconnection har nokre lysande ide-kablar. er dette dei same som er på microplex?

Lenke til kommentar

du kommer til å få litt av et juletre inni pc'en din.... stol på meg, masse lysende saker JALLA2k!!!!

gjør ting enkelt og diskré... svarte covere trenger du ikke.. det er jo dør på den chieftecen din... og hvis du skal få dem svarte drar du bort til nærmeste jernia og kjøper spraylakk, bare pass på at ting ikke kommer inni sprekker og sånn...

hvis jeg skal komme med et tips er det shitfett 2k med en 120 mm enermax til å ha på TOPPEN av kassa.. det gjør trikset....

høres ut som du har et ganske bredt busjett her... men gjør som du vil.... katoder tåler svært lite... men neonlys er litt mer hardføre... gå for dem... de 200 kronene har vel ikke så mye å si i den sammenheng....

mvh alexio

Lenke til kommentar

"Modding" hører vel under et annet tema (på forum.overklokking.no ?)

PS. Synes ikke slike "juletrær" eller "diskotek" er særlig stilige. Det mye stiligere å lage noe som ser ut som det er designet av skikkelige designere. Det skal se raskt og solid ut. Nesten som en god sportsbil eller nesten så man ser etter bang-olufsen-merket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...