Populært innlegg bIsk0p Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) OK, da kommer min flaueste sex-opplevelse, håper inderlig at jeg ikke kjenner noen har på forumet! Jeg lå å humpet litt på en jente da jeg plutselig merket at det var usannsynlig vondt i penishodet, men jeg kunne jo ikke stoppe, så jeg sa ikke noe og fortsatte som ingenting. Når vi er ferdig ser vi at det er blod over alt! Å sprute i damen får en helt ny betydning. Det er helt villt mye blod som kan komme ut av en penis, skal jeg love dere. DET er min flaueste (og ekleste) sex-opplevelse. Håper dere ble glad nå når dere fikk høre den. (faen hvorfor forteller jeg dette her? bare jenten jeg blødde på...og hele forumet som vet det, hurra) Skjedde meg ganske nylig faktisk.. Men i mitt tilfelle var det nok en mnd gammel "skade" (blemme) på strengen gjorde at det begynte å blø. Jeg så det heldigvis tidlig, noe som gjorde at det ikke ble blod overalt EDIT: Får vel bidra litt til tråden med en historie, ikke at jeg synes det er så flaut. Men absurd var det iallefall. Hadde sex med ei dame, vi var på sofaen og jeg hadde henne under meg. Når det var tid for den eminente sædutløsningen, flytta jeg meg oppover for å komme på brystene hennes. Så mens jeg sitter rett over henne og starter berneutdelingen, så begynner jeg å fise. Dette i kombinasjon, ble til vekselvis sædsprut foran og fis bak. Ikke akkurat populært, men vi lo ganske godt av det etterpå Endret 10. januar 2012 av bIsk0p 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg Yavel Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Jada, i dag under middagen så fortalte min mor, til min storesøster at jeg har hatt sex med ei av hennes venninner. Støresøs er forøvrig 6år eldre enn meg, og tok ikke dette særlig bra 30 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Aner ikke men etter det jeg husker så var det en sex runde med kona da jeg først tok anal hullet i stede for Virginia`n og etter det så fikk jeg den ikke inn i Virginia`n. Fikk den inn når det hadde gått ett par minutter men det var sykt flaut! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Velger å poste som anonym siden dette er litt ekkelt. Hehe. Var i syden med en vennegjeng på 10 stykker, vi reiste til en party-destinasjon, så hele målet med turen var å feste. Og det gjorde vi også! Et par dager før denne hendelsen (var fortsatt i syden) skadet jeg meg så jeg gikk på krykker resten av turen, men vi gikk fortsatt ut om kvelden. Jeg og venninna mi bestemte oss for å bli med to hyggelige gutter, som vi hadde truffet noen dager før, hjem. Da vi kom til hotellet deres fortalte de at de delte rom med noen jenter, så vi kunne ikke gå inn der. Vi endte opp på et hotellrom som ingen bodde på, random rom som døra stod åpen på. Venninna mi og ene gutten gikk inn på toalettet og ble der.. hva de gjorde vet jeg ikke.. men jeg og han andre hadde sex i senga. Plutselig måtte han på do, og han kunne ikke gå inn på doen for der var det jo opptatt, så han gikk ut på ballkongen. Jeg fant da også ut at jeg måtte på do, men doen var opptatt, krykkene mine lå slengt langt bortetter gulvet og jeg måtte virkelig tisse. Senga var to senger som var satt sammen til en dobbeltseng, så jeg skubba den ene litt til side, tissa mellom dem og skubba dem tilbake på plass, så det var en stor ekkel, gul dam midt under senga... (kan legge til at jeg var ganske full.. men kanskje ingen unnskyldning) så fortsatte vi å ha sex når han kom tilbake. Han var underst og vi gjorde det ganske raskt. Uten at noen av oss la merke til det ble sengene flyttet litt og litt, og plutselig falt han rett ned mellom sengen... opp i tisset mitt.... Postet av anonym: edeffd3ecbb66805a824a9991d06a65f 52 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 Etter å ha vært seksuelt aktiv i mange år uten kleine hendelser, så gikk jeg på en smell rundt juletider. En skulle nesten tro det bare hadde samla seg opp, og nå rant det over. Jeg og min kjære er kanskje litt kinky av oss, og selv om han ikke var hjemme var jeg så heldig å få lov til å få litt kosebesøk likevel. Det var en vi har kost oss med sammen tidligere, som vi stoler på, så det er ikke så ille som det høres ut. "Elskeren" min har akkurat gått, jeg går fortsatt naken med spermrester på magen og rydder unna leker som ligger strødd, så braser storesøsteren min inn. Har aldri vært så flau. Det eneste jeg klarte å si var "NEI!" og hun rygget fint ut av rommet. Hun hadde prøvd å ringe flere ganger da hun var i nærheten, men uten å få tak i meg. Så hadde hun bestemt seg for å ta turen bort og se om jeg var hjemme. Og hun hadde selvfølgelig møtt noen utenfor, og var overbevist om at jeg var utro. Fikk heldigvis forklart meg, og hun var sjokkert men forståelsesfull. Postet av anonym: 395bd2146521cd5b7004bd366cf56823 24 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke akkurat en sex historie, men vakker dag når jeg var 14-15 år gammel, alene i huset og sprengkåt, fant jeg ut at jeg skulle prøve å leke med en agurk og en gulrot. Jeg kan legge til at jeg aldri fikk de inn, fordi det gjorde så jævli vondt. Uansett, jeg utførte "eksperimentet" på badet, og like etter at jeg hadde begynt kom moren min tidligere hjem enn planlagt. Jeg fikk panikk og la gulroten og aggurken på baderomsgulvet, vasket hendene og gikk inn på rommet. To-tre minutter senere hører jeg "Hahaha, hvorfor ligger det en gulrot og en aggurk på ba....?", før det ble helt stille. Da kom jeg på at jeg helt glemte å ta de med på rommet og gjemme de. Snakket aldri om det, men fy faen. Jeg blir flau hver gang jeg tenker på det... Postet av anonym: 9150e182ac4bff2d0ca4368921d1488c 32 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Var i Narvik for litt siden. Ble med hu hjem. Diaré! Jadda, har opplevd litt løst før, men ikke så ille som dette. Sprutet. (rar latter og ble slengt et håndkle på mens jeg var i sjokk) Vi var begge godfulle, også kom samboeren (veninne) også hjalp hun å vaske opp. Jeg stakk derifra rimelig fort. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 I syden. Jeg på hannes rom som han delte med en kompis. Endte med at noen titta inn mot "soveroms-delen" fra stue-delen og sier litt smått "Can you please just get it over with or atleast be a bit more quiet?" At han var der, ante jeg ingenting om. Postet av anonym: 575b2d6f1c180994fc0f09395f98b233 2 Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 jo her skal du høre min flaueste... nei vent, jeg har ingen 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg ktmore Skrevet 4. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Det var en gang jeg var hjemme hos kjæresten min. Familien drev å pusset opp rommet hans, og rommet manglet dør. Jeg og kjæresen min våknet på morgenen og tenkte vi kunne ha oss mens alle sov. Etter hvert begynte folk å stå opp, men det hørte tydeligvis ikke vi. Så der ligger vi: han bak meg, med utstyret inne i meg (under dyna), og plutselig kommer lillebroren hans inn. Lillebroren er 13 og skjønte visst ikke hva vi drev med. Jeg ble helt tomatrød, ifølge kjæresten. Broren stod i døra kanskje i ett minutt og spurte kjæresten min om ting. Kjæresten min ble (av en eller annen grunn) bare hardere av at broren gikk inn, og jeg følte han banke inne i meg, som bare gjorde meg mer tent! (tror jeg til og med lå og rykket litt for hvert dunk) Jeg lå der og holdt på å dø av flauhet! Så kom moren til kjæresten min. Hun skjønte jo med en gang hva vi holdt på med da hun så det røde fjeset sitt, sa: "kom nå gutten min, du må spise frokost" og tok med seg ungen. Det føltes sååå sykt flaut! Noe av grunnen var at vi hadde valgt å ha sex i et rom uten dør, som alle hadde veldig godt innsyn til. Og jeg hadde heller ikke kjent familien hans så lenge... og de er så veloppdragne alle sammen, og jeg visste jo ikke hvordan moren ville reagere på det her...! Hun var heldigvis ikke sær på et i det hele tatt Hun hjalp oss med å finne igjen døra hun hadde tatt av hengslene da, slik at vi kunne sette den foran døråpningen Endret 1. juni 2012 av ktmore 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. mai 2012 Okey... Mitt flaueste... Var å trente på ett SATS senter en dag,og der trente jeg litt med ei jente jeg kjenner. Praten gikk ganske greit,og hun lurte på om jeg kunne kjøre henne hjem etterpå. Det var greit sa jeg,men jeg må hjem å dusje først. Det syntes hun var greit,så da kjørte vi hjem til meg og jeg gikk inn i dusjen for en kjapp dusj. Helt normalt at man drar litt i tissefanten når man står i dusjen,og at den vokser litt pga.det,men at denne jenta skulle finne på og komme inn på badet smilende samtidig var ikke i planene mine(sliten så jeg glemte nok å låse døren). Etter en kort men "flaukåt" samtale så ble det party i dusjen,og siden at jeg var ganske så tom i muskulaturen etter treningen, så gjorde det faktisk litt vondt da det gikk,så det kom ett skikkelig brunstbrøl fra min side... 1-2 sekunder etterpå så hørte vi at ytterdøren lukket seg,så jeg kledde fort på meg og gikk ut og sjekket om det hadde vært en tyv eller noe sånt. Men ingen tegn til det.. Ca. 2 timer senere gikk jeg opp trappa for å kjøre jenta hjem,da møtte jeg på husverten som sa...- Far din var å så etter deg,traff du ham? Fy fan hvor sprutrød jeg ble,har faktisk ikke tort å snakke med gubben enda,det jeg frykter mest er faktisk at han tror jeg var alene i dusjen. Anonym poster: 5d318619a6d374cb187811f28c4818ef 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 4. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Syntes ikke det var så flaut igrunnen. Hadde faren min komt inn under akten hadde jeg sagt "HIGH FIVE!!!" Ellers kan jeg fortelle om min opplevelse. Vet ikke om den er så sykt flau, men morsom lell. Jeg og noen kompiser var for noen år siden i statene. Jeg drakk meg pærefull på noe som heter Four Loco (google it bitch). Vi endte opp på en bar hvor alle greide å score utenom jeg (oh if i only was that lucky). Vi kom oss hjem til hotellet og her begynner det å demre, men jeg husker igjen små-detaljer. Vi traff ei dundre, USA-style, i heisen, folk begynte ta bilder hvor du ser hun regelrett spiser meg opp med blikket. Neste jeg husker er at hun rir meg (kan ikke huske jeg samtykket til dette). Jeg var på den tiden en veldig spe og tynn kar. Følte meg som han i Road Trip! Heldigvis fikk jeg min hevn over henne ved å ta en Simba på henne. Se 2:54 til 3:05 http://www.youtube.com/watch?v=gtU0nD61GEo&feature=related Husker dog ikke noenting etter dette. Ble kalt Chubby-Chaser resten av turen Endret 4. mai 2012 av Corey 11 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ta en Simba på henne? Du gned cum over panna hennes? Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 4. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. mai 2012 Ta en Simba på henne? Du gned cum over panna hennes? Jepp. Det var sånn regel vi hadde at vi måtte ta Simba på damene vi hadde oss med. Du må jo selvfølgelig si "siiiimbaaaaa" når du gjør det Hu (og di andre) flippa greit over det! 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Toalettet Skrevet 12. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2012 Er vel ikke direkte en SEX-opplevelse men hendingen fant sted hos en kompis for to år tilbake. Jeg og en kompis lå i 1 etasje. uttafor døra var gangen også døra der igjen, foreldrane sitt soverom. Så våkner jeg kl. 3 på natta og da ser jeg min kompis sitte å spille PS3. Så sier jeg følgende: "Skal bare på dass jeg, "JON". "Okey, dude" svarer han. Så klarer jeg å legge til: "Tar bare på meg buksa så ingen ser at jeg har ståpikk (Jeg hadde sovi og hadde da "morrabrød") Så kommer jeg ut i gangen med buksa på og greier ser tvers over og inn til soverommet hvor faren til "JON" sitter å ser rart på meg. Fytti helvete altså! 13 Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Min flaueste sex-opplevelse må være da lærern spurte om 4+3 så svarte jeg sex! :s Endret 12. juli 2012 av TommyHaugen 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Må være med crushen jeg hadde på us, som var gjensidig, men det skjedde ingenting den gang. Etter noen år når jeg ble singel og hadde fått kontakt med fyren igjen, ville jeg ha FF. Vi hooket. Mildt sagt er det, det verste jeg har vært borte i. Ikke kjente jeg noe, og han skulle så absolutt gi meg orgasme. Det hele ble for latterlig, lo han bokstavlig talt i trynet. Sendte han hjem rimelig fort. Flaueste jeg har vært borti. Et gigantisk luftslott som sprengtes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg