Eliselise Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Synes ikke det var så merkelig, jeg.. Han spurte om det var godt å få kjørt henne litt.. Haha, spesielt. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Synes ikke det var så merkelig, jeg.. Han spurte om det var godt å få kjørt henne litt.. ja og det var det ass :D Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva vet du om dette, Tommy12? Lenke til kommentar
raristam Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Overnattet hos dama, og dagen etter spurte min kansje fremtidige svigerfar dama om hun ikke kunne lukke vinduet på soverommet før vi legger oss... jauuuuuda... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 vel. jeg og dama på 15 drev på , Du er 13 og har en dame på 15? Trodde jenter ville ha litt eldre gutter, jeg. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2435283.ece Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2435283.ece Noen jenter på den alderen er så syyykt lite kritiske at det slettes ikke er umulig. Har selv vært vitne til en ganske lik hendelse. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva vet du om dette, Tommy12? ironi? Det var jo jeg som knulla henne Jeg ante ikke at d var så digg før vi gjor det hvordan syns dere det er? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ble ganske skuffa første gang jeg men, har desverre ikke noe særlig å dele, eneste jeg kommer på er diverse kommentarer når vi har drevet på litt høylytt Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Vel, eg var vel 16-17 på tidspunktet dette skjedde. Eg var utrolig forelska i ein mann som er 9 år eldre enn meg og nå min samboer. Anyway, eg skulle overnatte hos ei venninne (var iallefall det eg sa til mine foreldre ), men vi var på fest hos han, og det blei til at eg blei med han heim etter ein tur på byen. Anyway, vi enda selvfølgelig opp i senga hans. Neste morning våkna vi omtrent samtidig, og heiv dyna til side for å avdekke pinligheten. En ENORM blodflekk (forstår ikkje koss det blei så mye, heilt sjukt) som vi låg midt oppi. Han lurte på om han hadde skada meg på ett eller anna vis i løpet av nattens aktiviteter. Men neida. Perfekt timing til å få mensen. Blødde jaggu igjennom overmadrassen. Eg har aldri vært så flau noensinne. Var spesielt fælt for meg som var ung og forelska, og trodde han kom til å syns noe fælt om meg. Heldigvis tok han det med fatning, og vi kunne le av det seinere samme dag. Spøkte med at om det ikkje gikk vekk i vask, kunne vi henge det på gjerdet utenfor og skreve på en plakat at her hadde Nattvette vært Endret 5. september 2009 av medlem-87354 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva vet du om dette, Tommy12? ironi? Det var jo jeg som knulla henne Jeg ante ikke at d var så digg før vi gjor det hvordan syns dere det er? Ikke for å være gledesdreper men at du har kjæreste og halt pult er bare noe du skryter på deg Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva får deg til å tro det, Demantios? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva får deg til å tro det, Demantios? Først ble jeg mistenksom pba lav alder, så jeg sjekka han på nettby, og det er ingenting som helst som tyder på at han har kjæreste. Kan dog ikke være 100% sikker, men godt over 99% ihvertfall Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Haha, Detektiv Demantios, liker det 5 Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) "hvordan synes dere det er?" Please... Edit: Anyways, pussyfarts, farts, blod osv er ikke pinlig, det er naturlig :thumbsup: Flaueste jeg har opplevd er vel at jeg hadde laus mage, i fylla, med eksen, need i explain more? THERE, ive said it. Endret 25. juni 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
L2R Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Synes ikke det var så merkelig, jeg.. Han spurte om det var godt å få kjørt henne litt.. Haha, spesielt. Kanskje han ville sammenlikne erfaringer har sluppet unna pinlige situasjoner på hengende håret før, og slipper derfor *heldigvis* å bidra med historier Lenke til kommentar
Gjest Guest_nøtteliten_* Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Okei, etter å ha lest igjennom mange sider av denne tråden, må jeg si at nå gruer jeg meg til første gang ass .. Men det som sannsynligvis vil skje med meg er vell at døren glemmes å låses .. hahahah Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Okei, etter å ha lest igjennom mange sider av denne tråden, må jeg si at nå gruer jeg meg til første gang ass .. Men det som sannsynligvis vil skje med meg er vell at døren glemmes å låses .. hahahahJa, eller at du kommer etter 2 sekunder, ikke får stå osv. osv. Det er masse som gå galt. Men har det på samme måte, vil bare få det overstått. For å ikke gå helt off topic så har jeg blitt catcha i å runke av noen veninner. Det var temmelig flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg